688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Så er Chalmer's hvalpe født Så er Chalmer's hvalpe født

Så er der født 7 skønne hvalpe efter min hanhund, Chalmer.

Tæven som bor på sjælland fødte søndag aften og alle hvalpene har det godt. Der var lidt problemer med den ene hvalp, fordi tæven havde bidt navlestrengen over lidt for tæt, men den klarer det og vokser fint.

Der er 4 hanner og 3 tæver, alle gule. Tæverne er reserveret, men der er stadig 4 hanner til salg.

Så jeg er meget stolt og jeg håber jeg kan få tid til at tage turen til Sjælland på et tidspunkt og se hvalpene, især fordi tævens ejer ikke har digital kamera, så jeg kan desværre ikke få billeder den vej.

Chalmer skal heldigvis parre en tæve igen i næste uge. Denne gang i nærheden, så jeg har mulighed for at følge hvalpene og denne gang med en skøn tæve af rigtig god udstillingsafstamning og stærk afstamning sundhedsmæssigt og som selv har opnået CK på udstilling, så det kuld glæder jeg mig rigtig meget til.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Chalmer's hvalpe født
  • #1   24. maj 2007 Tillykke Camilla.. så er du blevet "farmor" he he

• #2   24. maj 2007 Tillykke med den nye tittel :oD

• #3   24. maj 2007 Tak, ja jeg ville enormt gerne have boet tættere på, men jeg må bare glæde mig over at Anette ville køre den lange vej for at få parret med Chalmer.

Men det er lidt øv at hun hverken har digitalkamera eller internet, for jeg ville godt nok gerne have set en masse billeder af dem.

Men jeg må sætte min lid til at Kenneth som også skriver herinde og som skal have en af hvalpene har et digitalkamera så han kan tage nogle billeder når han på et tidspunkt skal ud og se dem.

• #4   24. maj 2007 Det lyder rigtig godt smiley

Hehe.. har sagt videre til dem fra min familie der er interesseret..
    Regner med at vise dem billeder osv. i morgen smiley

• #5   24. maj 2007 Aussie forever: Nej, indtil videre er han ikke så eftertragtet, men det håber jeg jo bestemt at han bliver. Her mens jeg har læst har jeg ikke fået vist ham så meget frem som jeg gerne ville, men han skulle gerne til at komme lidt mere på udstillinger og han er også snart klar til at vise frem på markprøve.

Men det kan da godt ærge mig at han ikke bliver brugt mere, fordi han afstamning jo er så suveræn især sundhedsmæssigt. Der findes jo ikke mange labber med et HD-indeks over 130 og især ikke hvor alle kuldsøskende er røntgenfotograferede og man derfor har en god sikkerhed for indekset. Desværre er der mange som ikke kender værdien af HD-indekset og derfor kun ser på hundens egen HD-status og der er jo trods alt mange hunde med A-hofter og 0 på albuerne.

• #6   24. maj 2007 Juelsgaard: ja og ser de kun på om hunden selv har A,B eller C og ikke på indexet, så kan de bliver gruligt overrasket - der er jo B hunden der har bedre index en A hunde...kender en B hund der ligger næsten lige så lavt som min E tæve - og der er blevet brugt pænt meget i avl - det er jo kedeligt

• #7   24. maj 2007 Stort tillykke :o)
    Så er man da lidt stolt ;o)

• #8   24. maj 2007 Tillykke tillykke!!!

• #9   25. maj 2007 STort tillykke :o)

Glæder os til billederne :o)

• #10   29. maj 2007 Stort tillykke Camilla:-) Sikke en glædelig nyhed. Jeg glæder mig dog endnu mere til at følge Maggie, den kommende tid! Kommer du til Fjellerup på søndag?

Kommentér på:
Så er Chalmer's hvalpe født

Annonce