Indlæser...
Sortering
foredrag af Lise B. Hansen om : Det sunde hundeliv, i Brørup hallen mandag 17. marts kl 19.00. Arrangeret af DKK4. Alle er velkomne. Tilmelding nødvendig (via hundeweb). https:/...
Træf og arrangementer
Oprettet:
22. jan
Visninger:
400
Webinar om ryglidelser Hvis nogle kunne være interesserede afholder DKK et webinar med Ken Lindeblad om ryglidelser den 3. September. http...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. jul 2024
Visninger:
406
Als /stevning Hej er der nogle fra Als Sønderborg som kunne tænke sig og mødes til leg i morgen eftermiddag Molly er en finsklapp...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. jun 2024
Visninger:
399
Kalder ejere af hollandsk hyrdehund Specialklubben for hollandsk hyrdehund søger flere medlemmer. Klubben er oprettet med henblik på at dele viden og pa...
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. jun 2023
Visninger:
828
Første udstilling, første tur i store ring Sødeste Nitro <3 Igår var vi afsted til hans første udstilling, DKK Nordisk udstilling i Århus. Han er kun lige blev...
Træf og arrangementer
Oprettet:
29. maj 2022
Visninger:
777
Hundevæddeløb, Bjerringbro 16/4-2022 Hej, Jeg vil egentlig bare inviterer jer alle til årets første løbsdag på Midtjysk Greyhound Stadion! Jeg skal se...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. apr 2022
Visninger:
946
Tivoli 2022 Bare for hyggens skyld, og jeg keder mig :D Hvem ska med til Hundens dag i Tivoli den 21 august 2022 :P
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. apr 2022
Visninger:
506
Anders Hallgren Det gode hundeliv skriver: [i]SEMINAR m. verdens dygtigste og mest karismatiske Hundepsykolog ANDERS HALLGREN. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. mar 2022
Visninger:
942
Pral Ziva og Abby vil gerne prale med at have været med nærmest siden starten af HPM Dirty Paws åbnede for to år siden. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. jan 2022
Visninger:
956
Markprøver for FT spaniels I år har jeg brugt efteråret på at tage billeder på markprøver. Det har været/er udfordrende og meget underholdende. I...
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. nov 2021
Visninger:
1.404
undervisning i "hund" Baby undre sig over hvor i finder kurser og arrangementer om hund? Dch, DKK eller andet? Evt. Online kurser på Facebo...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. okt 2021
Visninger:
1.041
Staffi træf Kunne folk være interesseret at vi i fælleskab arrangerede sådan et træf med vores staffier en dag i en weekend i nærme...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. jun 2021
Visninger:
1.149
Showyourmoments på Facebook Jeg har opdaget at Showyourmoments på Facebook, nu også er for hunde og ikke som tidligere kun for heste. Showyourmome...
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. apr 2021
Visninger:
911
Efterår Skøn tur med tøserne
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. nov 2020
Visninger:
730
Halloween K9 Biathlon for alle - Jeg beklager hvis eventet allerede er blevet lagt op. Jeg tænkte at der måske sidder nogle, som kunne have interesse ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. okt 2020
Visninger:
925
Cocos første schnauzertræf Idag har Coco og jeg været til vores første schnauzertræf :) På vejen ud blev talt lige præcis 30 hunde og på vejen h...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. okt 2020
Visninger:
895
Nemt til tynd mave Vi har Pede, som er en 5 måneder gammel Labrador nu og får Arion laks og ris junior til store hunde... men synes næsten...
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. jun 2020
Visninger:
1.079
Canicross på Sjælland Jeg har spurgt arrangørerne og fået tilladelse til at hunde må komme med. Så hvis nogen har lyst til at støtte en god s...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. jan 2020
Visninger:
446
DKK Fredericia udstilling Halløj Der har tit været tråde op til udstillinger, så nu tænker jeg at jeg vil lave en :) Er der nogen der skal af...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. jan 2020
Visninger:
1.792
Baby Klasse - vores første udstilling! Ja, så blev vi de heldige ejere af vores første hund sammen. denne lille skønhed. Karlo er 9 uger og ren rottweiler. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. jan 2020
Visninger:
1.075

Annonce