Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad giver I i gave til kæresten?
  • #1   27. nov 2016 Min kæreste får i adventsgave:
    Billetter til foredrag med rebellen fra langeland
    Skrabekalender
    Pet bogen
    Bacon halløj til mikroovn

I julegave:
    Bog om hukommelsen af peter lund madsen m.fl.

I ekstragave har han fået bogen Valhalla, den samlede saga bind 1.

Min kæreste er 36 år og glad for at læse ??

• #2   27. nov 2016 Her giver vi ikke julegaver i år. smiley

• #3   27. nov 2016 Vi har allerede givet hinanden julegave. Vi splejsede nemlig om en bordopvaskemaskine for nogle uger siden. Noget vi VIRKELIG mangler og som skal forsøde at bo i vores skodlejlighed et par år frem, mens kæresten læser færdig. Derudover skal vi spare penge, og jeg ender altid med at bruge en mindre formue på alt muligt, så det her var en god løsning for at holde mig inden for nogle faste rammer smiley

• #4   27. nov 2016 fra mig intet..

fra datteren et bælte til 99 kr (efter eget ønske)

• #5   27. nov 2016 De juleaftener, jeg har haft en, har jeg givet en pæn skjorte, som passede til deres stil (eller forbedrede den smiley )
    Tror også engang jeg gav en bog, som jeg tænkte vedkommende ville finde spændende..
    Har kun haft gode erfaringer med skjorter smiley

• #6   27. nov 2016 Hehe! Kan være jeg skal finde en passende skjorte, Andrea. Det lyder som en plan smiley

• #8   27. nov 2016 Tror min mand ville blive ked af det , hvis jeg også havde en kæreste , ahahaha smiley Jeg ikke hvad jeg skal give min mand , men i hvert fald ikke en skjorte , det bruger han MAKS en gang årligt smiley
    Vi er på ferie lige pt , og derefter skal vi lige have en flytning overstået , og så er der vist tid og overskud til at give ønsker , gætter på min mand ingen ønsker har , og jeg igen igen må finde på et eller andet , hvad aner jeg simpelthen ikke ! Tror mit ønske er at min mand blive nemmere at købe gaver til , haha smiley

• #10   28. nov 2016 Ikke noget som helst.. Vores gave til hinanden er en stor fed dyrlæge regning smiley
    Ungerne i familien er de eneste der får en lille gave

• #11   28. nov 2016 Jeg splejser med min mor om en crockpot til min kæreste, for så sprænger det ikke mit gavebudget til ham. Han har også lige haft fødselsdag, der fik han en Kenneth Bøgh Andersen bog som han (og jeg, haha) havde ønsket sig smiley

• #16   28. nov 2016 Vi gav hinanden tidlig julegave i år, da vi købte vores første bil i sommer. smiley

...Han får dog et krus og glas fra det ene spil han spiller på computeren, når vi rammer juleaften.

• #18   28. nov 2016 min kæreste har fået sin julegave tidligt i år, men finder nok en lille ting til d. 24 smiley
    han har fået
    tv
    ps4 + controller og spil
    højtalere til tv'et

så køber jeg nok et spil eller noget andet han ønsker sig smiley

• #19   28. nov 2016 Min mand får altid enten tøj (han kunne aldrig selv finde på at gå ud i en tøjbutik, så skal han have nyt, så skal jeg købe) eller en af de oplevelsesgaver man kan give.
    Han har igennem tiden fået både brunch+biftur for 2, middag for 2, overnatning for 2 osv - og han må jo tage en med hver gang smiley .... og han vælger altid MIG smiley

• #20   28. nov 2016 ved ikk hva jeg skal give min mand vi har lige købt ny opvaskemaskine som kommer i dag den gamle er stået af og vi købte også en til hans forældre da de har 30 års bryllupsdag d. 6 dec og deres var også stået af selvom vi svarede 52 procent for hver så det stadig penge flad smiley selvom vi gik sammen med min svigerinde hehe men en lille ting skal han have måske man selv kan få ideer i denne tråd:p

• #21   28. nov 2016 Han får en Nintendo Nes classic mini med ekstra controller i fødselsdagsgave i weekenden, men til jul aner jeg ikke... måske en gamerstol.

• #23   28. nov 2016 Vi har lige fået hvalp i huset, så vi giver ikke gave til hinanden i år.

• #24   28. nov 2016 Underbukser og varm trøje smiley meget romantisk;)

• #26   28. nov 2016 Vi fik en dyrlægeregning i sidste uge på 22.000,-, så det må være vores julegave til hinanden. At Lotus har fået chancen for endnu nogle gode år smiley

• #27   28. nov 2016 Han får billetter til Michael Schøts nye show, og så sådan et gaming tastatur og gaming mus, selvom jeg ikke rigtig kan gennemskue hvad søren forskellen er på det, og så det helt almindelige han har nu smiley

Jeg har faktisk allerede fået min julegave af ham - nemlig en 4 dages jule tur Stockholm smiley men fik det at vide for noget tid siden, for han skulle lige være sikker på at jeg overhovedet kunne få fri fra arbejde smiley

• #28   28. nov 2016 Line - gamer tastatur og mus reagere hurtigere end en almindelig mus og et alm. tastatur, samt har de ofte ekstra knapper til når man spiller, fx. hvis han spiller WoW så sætter man sine spells ind på forskellige a1 a2 osv og der skal man dobbelt klikke på tastaturet for at bruge dem, mens på et gamer tastatur har det knapperne automatisk smiley
    håber det gav en bredere forståelse haha smiley

• #29   28. nov 2016 Aahh, smart! Glad for at der trods alt er forskel når man bruger det, for på udseendet ligner det virkelig meget det almindelige, bare til overpris haha smiley smiley

• #30   28. nov 2016 haha, tro mig jeg undrede mig også en del til at starte med! smiley men så begyndte jeg at spille selv og så mærker man faktisk den lille forskel der er ved at spille med det der er beregnet til at game med og det der ikke er smiley
    din kæreste bliver sikkert rigtig glad!! smiley

• #31   28. nov 2016 I år giver vi os selv en ny sofa.
    Men han har fødselsdag den 21. december og der får han et abonnement på en bogserie fra illustreret videnskab smiley

• #32   28. nov 2016 En kaj bojesen elefant, han har fødselsdag kort efter jul, så jeg slår stort altid jul og fødselsdags gave sammen.

Ellers har han haft fået håndlavede spisepinde og nudelskåle (han er glad for østen), et casio ur, skjorter og billetter til comedy og koncerter igennem tiden smiley

• #33   28. nov 2016 Regner med han skal ha en ny MacBook computer smiley

• #34   28. nov 2016 Ingenting smiley

• #35   28. nov 2016 Jeg hæklede faktisk også engang en butterfly, som vedkommende blev enormt glad for smiley
    Det er en billig og meget personlig ting.

• #38   29. nov 2016 Er single, så det er sku hurtigt overstået smiley

• #40   30. nov 2016 Der er dælme nogle pænt store/dyre gaver imellem , flere af dem overstiger hele mit gavebudget til hele familien , haha smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #42   30. nov 2016 Jeg har fanget en volbeat CD som en del af julegaven. Hvad han skal have udover det? Ingen anelse.
    Han kan ikke tåle parfume, han har rigeligt med skjorter og den slags, og jeg kan simpelthen ikke købe bukser han kan passe. Mæh, jeg må i tænkeboks. smiley

• #43   30. nov 2016 Jeg har været kreativ, eller er kreativ xD

Han får et kortspil, der er modificeret til en form for "bog" hvor der står 52 grunde til jeg elsker ham xD Også tror jeg at jeg køber en skjorte til ham, eller en bog fra noget af det han ønsker sig xD

Kommentér på:
Hvad giver I i gave til kæresten?

Annonce