{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Labrador og ??? ?? {{forumTopicSubject}}

Siden jeg købte Balder da han var 4 måneder har jeg gået i den tro og overbevining at han var og er en Boxer og labrador blanding, men efter en tur forbi Dch i onsdags er jeg blevet meget i tvivl ??
Der oppe var de nemlig overbevist om at han er grand danois og labrador ??

Adfærd :
Meget lydig, loyal, signal følsom og vagtsom,
Vil rigtig gerne lærer en helt masse,
Kan godt være lidt usikker på sig selv i nærheden af store hunde,
Elsker mennesker især børn,
Har ingen ide om hvor stor han er,
Kan med alt og alle så længe hund/mennesker ikke er dominerende og hvis de er vil han bare gerne væk og gnorre eller gør af dem..

Skal nok lige skrive mere hvis jeg kommer i tanke om noget ?

Bygning:
40 kg
70 cm fra skuldre til tå
70 cm fra skulder til hale rod

Håber virkelig i kan hjælpe mig lidt ??

Jeg har ikle set forældrene, men fik afvide hans mor skulle være boxer og far labrador ( den store af dem ikke fomel 1)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Labrador og ??? ??
  • #1   27. maj 2016

    profilbillede
  • #3   27. maj 2016 Så lærte jeg også noget nyt om labrador ??

    Du ved mennesker der tror de er seje og store og farlige, og ofte er på stoffer eller er fulde, dem som ingen alligevel kan stole på, det er bare nemmere at skrive dominerende smiley

    Det har du fuldstændig ret i, syntes bare slet ikke han er så stor ?? men ved det erligt ikke ??


  • #8   27. maj 2016 Jeg tror også at der mere end blot boxer og labrador i din hund. MIne tanker går også lidt i retning af Rottweiler. Men jeg kan nu også godt se boxeren i ham; ørene og de lange 'tørre' ben. Men ja, størrelsen kunne også sagtens indikere at der er noget større i ham.
    Dent hvide aftegn på brystet er for stort til bare at være 'residual white'. Det er et reelt aftegn og det har hverken lab eller rottweiler. Det har tilgengæld fx Boxer og fx GD. Jeg synes at de rene lab/boxer mix jeg har set gennem tiden har haft kortere snuder.


  • #9   27. maj 2016 Med den højde, kan der godt ha sneget sig en GD ind i generne smiley

  • #10   27. maj 2016 synes nu ikke det ligner som der er rottweiler I ham smiley

    men det hvide kunne da sagtens stamme fra boxer - men han ligner så mere en af de brede typer af Labrador smiley

    men sød ser han ud:-) smiley


  • #12   27. maj 2016 Tusind tak for alle jeres kommentarer ??
    Det er rigtigt hyggeligt at læse, og har tænkt ledt de samme ting som i skriver, dog har jeg aldrig overvejet rottweileren ?? hehe

    Jeg skal til at afsted til Århus, så svare nok ikke lige så meget de næste par timer smiley

    Men endnu engang tusind tak smiley


  • #13   27. maj 2016 Balder har forresten lidt rød skær på hovedet og på skulderen når solen lige står rigtigt ??

  • #15   27. maj 2016 Jeg tænkte med det samme på den hund herinde, Thor, som desværre blev aflivet. Synes de ligner hinanden rigtig meget.
    Brugeren hedder Thor og Cujos menneske. Jeg kan desværre ikke linke fra mobilen, men måske kan du selv finde hende og se billederne?
    Det er en blanding af mange racer.


  • #21   27. maj 2016 En lab/ged med HD... Det var en kedelig blanding smiley

    Det er svært at gætte blandinger. Jeg synes både han kunne lige en lab/boxer og en lab/grand danois... Men han jo sagtens være alle tre ting.


  • #22   27. maj 2016 Jeg syntes godt han kan ligne at være en boxer blanding

  • #25   27. maj 2016 Jeg ser ikke super meget lab, måske bortset fra kroppen (hist og her) til gengæld ser jeg både boxer og rotte og evt en tredje race.

  • #27   27. maj 2016 Mit umiddelbare gæt ville være, at der er noget labrador, måske noget boxer, men jeg syntes godt at dens brede kæbe men stadig meget milde udtryk minder om en rottweiler.. Også mht størrelsen og vægten. Den hvide brystkasse er dog besynderlig hvis det kun skulle være rottweiler og labrador... Tænker som nogle af det andre skriver, at en af forældrene kan have været blandet med rottweiler.. Cane Corso er det ihvertfald ikke, det er en helt anden bygning og størrelse.

  • #30   28. maj 2016 Elton: Det må du undskylde, jeg omformulerer mig, JEG tror ihvertfald ikke at der er Cane Corso i ham, og jo jeg har set en cane corso... flere gange faktisk, for min veninde har en smuk tæve. smiley

    Mit umiddelbare gæt er stadig noget boxer/rottweiler/labrador/et eller andet, tror jeg også vil turde sige gd smiley


  • #35   30. maj 2016 Endnu engang tusind tusind tak for hjælpen her inde smiley
    jeg tror mange af jer har ret i at han nok er blandet med mere en 2 racer smiley
    Men uanset hvad er han helt fantastisk dejlig og det kan intet lave om på smiley

    det er utrolig hyggeligt at sidde og læse hvad i andre tænker, så jeg har forsøg mig med et nyt forum hvor jeg leder efter evt søskende til Balder, og håber jeg måske kan få nogen mere konkrete svar den vej igennem smiley

    http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/649356-stor_blanding_fra_d_14102011_fra_soenderjylland

    smiley smiley smiley smiley


  • #36   30. maj 2016 Og lige et lill billede mere, bare fordi jeg elsker ham smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Labrador og ??? ??

Annonce