3.210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvilken skal jeg tegne? Ulv, spækhugger eller ørn? Hvilken skal jeg tegne? Ulv, spækhugger eller ørn?

Det er meget længe siden jeg sidst har haft papir og blyanter fremme, og jeg vil gerne i gang igen. Men jeg kan ikke bestemme mig for hvilket af de tre dyr jeg skal prøve, at tegne.
Hvad synes I?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken skal jeg tegne? Ulv, spækhugger eller ørn?
  • #2   20. feb 2013 Ulv

• #3   20. feb 2013 Så siger jeg spækhugger *GG*

• #4   20. feb 2013 Loller. Ja det blir ikke nemt, hehe. Jeg er dog startet på ørnen smiley I mens kan I se på en af mine meget gamle tegninger - og en af de første tegninger jeg har lavet af en ulv smiley

profilbillede
  • #5   20. feb 2013 Her er en anden en jeg har lavet også smiley Begge for mange år siden, og vil gerne generelt i gang med at tegne dyr fra naturen smiley

profilbillede
  • #7   20. feb 2013 Hehe Stefano F. Tjoooo. Måske dem alle på et papir. Det kunne godt blive et projekt i fremtiden smiley

• #8   20. feb 2013 Jeg har også maaange gange overvejet at tegne en fugl, men jeg har bare et eller andet med at tegne pels og det har fugle ligesom ikke ret meget af... Nå men jeg stemmer altså for en spækhugger fordi jeg faktisk aldrig selv har tegnet sådan en og heller ikke har set ret mange andre gøre det smiley

Det her er min nyeste tegning smiley

profilbillede
  • #9   20. feb 2013 L og Z: Hold da op hvor er den flot! Jeg gad godt jeg havde tålmodighed til så mange detaljer. Det er noget jeg gerne vil arbejde hen imod smiley

• #10   20. feb 2013 1000 tak Anne, jeg har stor respekt for at du faktisk tegner mere end dyrets hovede, det dur jeg slet, slet ikke til!
    - Øvelse, øvelse, øvelse, jeg startede for alvor med at tegne i sommerferien sidste år og det er bare så tydeligt at se hvor meget mine tegninger har udviklet sig siden da! smiley

• #11   20. feb 2013 Jep øvelse gør mester smiley Har ikke rørt blyanterne i ca. 1,5 års tid godt og vel. Men kan mærke at jeg savner det, så ville lige prøve smiley Hvordan får du pelsen til at se så levende ud? Hvis du ved hvad jeg mener? smiley

• #12   20. feb 2013 Jeg så lige din ørnetegning og den er virkeligt flot specielt hvis du slet ikke har tegnet i 1,5 år! smiley
    Jeg er MEGET glad for bløde blyanter og giraffen er udelukkende tegnet med en 6B blyant. Jeg tror egentlig bare tricket er at jeg ikke tegner et omrids, det eneste jeg gør er meget hurtigt at skitsere giraffen op (med hurtigt mener jeg under 10 sek. - bare lige så man ved at størrelsen passer og den kan være på pairet) jeg vælger bare et sted at starte, på giraffen startede jeg med snuden også arbejde jeg mig bare fremad ved at tegne små streger. Jeg kigger altid på billeder af dyrene for at finde ud af hvilken vej pelsen "vender" smiley

• #13   20. feb 2013 Ulv smiley

• #14   20. feb 2013 L og Z: Tusind tak smiley Jeg ved ikke hvorfor, men i perioder holder jeg mange pauser med at tegne. Kan egentlig rigtig godt lide det når jeg endelig er kommet igang. Ved bare ikke hvorfor det nogle gange er svært for mig at komme igang. smiley

Tak for dine tips, det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
Hvilken skal jeg tegne? Ulv, spækhugger eller ørn?

Annonce