pony bortgives til barf {{forumTopicSubject}}
Hehe dog ikke, men hold op hvor er den lille sort pony ude på min fold slet ikke i kridthuset lige nu, faktisk i et splitsekund var hun tæt på at jeg tog hende i tov er træk hende ud til den nærmeste slagter.
Det hele startede med at den lille sorte pony er begyndte at rende igennem hegnet ind hos gårdejeren og ind på hans pæne græsplæne som jeg bruger meget tid på et vedligeholde og passe på, hvilket gør at det ikke er særlig vel anset med heste høm høm over det hele og hovmærker, så begyndte mit 4 måneders føl at rende med hende istedet for at blive ved sin mor, og det fine er da at de sagtens kan komme ud, men ind det kan de ikke finde ud.
Så i dag besluttede jeg mig for at lave hegn, sætte en ekstra tråd på og stram hegnet op, så det ikke var så nemt at smutte igennem, imens jeg gør dette beslutte lille sorte sig for at rende igennem hegnet tre gange imens jeg står og laver det, så det tog lige lidt ekstra tid i regnen for skulle både hive pony ind igen og starte forfra.
Endeligt fik jeg hegnet på plads og skal til at stramme de strømførende tråde op med et slags hjul, her skal man være lidt påpasselig for ellers får man fingrene i klemme imellem tråden og hjulet, hvilket jeg af erfaring ved gør nullernaller.
Pludselig smutter hjulet fra mig og ikke bare en finger sidder i klemme, nej hele tre fingre sidder nu i klemme imellem det kolde metal hjul og ståltråds hegnet, uffff det tog altså lige nogle dybe åndedrag at få de fingre ud igen.
I min forvirring over hvad der er sket kigger jeg ned langs hegnet, og her står lille sorte, halvt ude halvt inde med hegnet foran sig som hun har skubbet ud af holderne og hen over mine fingre i hjulet.
Det blev for meget og nu er hun altså kommet i skammekrogen inde i sin boks, indtil jeg har fundet en løsning til hendes udbrydder mani
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
mar 2008
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
jeg er godt nok også ved at give op med den lille pony, dens seneste trick er at mase sig ned i den bløde våde jord, så der kommer en fordybning så den kan komme under hegnet
mar 2008
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 438
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 753
Sådan en hest havde jeg engang.. Han gik dog ikke ud gennem hegnet, men han brød ud af sin boks..
Vi havde den boks hvor man hiver ned i en af tremmerne for at åbne.. Der gik to dage, så åbnede han den selv..
Så satte vi en ekstra slå for længere nede.. Men nej nej, hesten åbnede også den..
Det stoppede først da der kom tremmer for så han ikke kunne stikke hovedet ud..
Han gik dog aldrig nogen steder, han forsøgte ikke engang at gå i foderet.. Nej han stod skam bare på staldgangen og gloede..
Men håber da i finder en løsning med lille sorte..
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
Ellers må du vel binde hesten. Det er jo ikke SÅ smart hvis den futter ud på vejen foran en bil. Det kan både personer og heste dø af
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
jan 2008
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 17 Svar: 154
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jan 2008
pony bortgives til barf