{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Kingsmoor hundefoder {{forumTopicSubject}}

Min vizslapige på 1½ år har siden hvalpetiden kørt på Royal Caninfoder (det sidste ½ år på RC Maxi Adult Condition) og nu er hun godt og grundigt træt af det,så meget at hun enkelte dage ikke gider spise det...
Nu har foderbutikken så tilbud på Kingsmoorfoder,så jeg vil høre om jeres vurdering af det mht smag,optagelse,trivsel m.m....
Jeg er på job nu,så er online sådan lidt on/off...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kingsmoor hundefoder
  • #1   26. aug 2012 Super foder, efter min mening

• #2   26. aug 2012 Mine hunde gad ikke at æde det. Jeg giver mine hunde BRAF og bruger orijen når vi er på camping + til godbider. Ellers syntes jeg du skulle kigge lidt på Acana eller Tholo. Begge er kornfrie ;o)

• #3   26. aug 2012 jeg har brugt kingsmoore i mange år nu og syndes det er et fantastisk godt foder og tilmed kornfri. jeg bruger pure, og for min store berner der er i den tunge ende holder en sæk ca 1½ mdr. jeg skifteden den gang fra RC til kingsmoore ved min gamle hund og fik en meget gladere, sunder og stærkere hund, der ikke fællede hele tiden men 2 gange om året og det samme med hende jeg har nu,.

• #6   26. aug 2012 Tak for input,jeg vil helt sikkert købe en pose for at prøve det smiley

• #7   26. aug 2012 Forresten,har lige et ?
    Hvad er forskellen på K.Pure og K. original ?
    Synes da umiddelbart at indholdet ser ens ud - men det er prisen ikke...

• #9   26. aug 2012 Tak for info smiley

• #10   17. sep 2012 Nu har jeg brugt KM foderet siden 27/8-12 og de første par uger gik det forrygende,
    Kiwa spiste med velbehag og slikkede længe skålen bagefter smiley
    Men men men....Nu er vi så tilbage ved udgangspunket - Kiwa gider ikke spise det...
    Jeg har givet hende tilbuddet at vælge mellem mad med vand i og uden vand,hvergang vælger hun med vand og ind i mellem kommer der guf i,det kan være lidt leverpostej,dåsemad,og lign. men lige meget hjælper det...
    Det virker som om hun nu allerede er blevet træt af det....
    Så jeg manger meget lidt inspiration til hvad jeg nu ellers kan gøre,for synes jeg er ved at løbe tør for ideer...

• #11   17. sep 2012 Med den fremgangsmåde beder du selv om en kræsen hund.
    Hunde spiser når de er sultne.
    Lad foderet stå i et kvarter. Tag det væk derefter. Hunden skal nok spise til sidst. Du skal hverken putte vand eller andet i, og hunden skal ikke have guffer eller andre ting mens den nægter at spise.

Denne fremgangsmåde virker. Hunden skal selvfølgelig være rask og voksen. Få den undersøgt for fx problemer i munden, hvis den ikke har spist efter tre dage.

• #13   10. jan 2013 Det der tholo hvem kender det?

Kommentér på:
Kingsmoor hundefoder

Annonce