1.263 visninger
|
Oprettet:
Kingsmoor hundefoder {{forumTopicSubject}}
Min vizslapige på 1½ år har siden hvalpetiden kørt på Royal Caninfoder (det sidste ½ år på RC Maxi Adult Condition) og nu er hun godt og grundigt træt af det,så meget at hun enkelte dage ikke gider spise det...
Nu har foderbutikken så tilbud på Kingsmoorfoder,så jeg vil høre om jeres vurdering af det mht smag,optagelse,trivsel m.m....
Jeg er på job nu,så er online sådan lidt on/off...
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 95
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 151
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 883
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
sep 2006
Hvad er forskellen på K.Pure og K. original ?
Synes da umiddelbart at indholdet ser ens ud - men det er prisen ikke...
sep 2006
sep 2006
Kiwa spiste med velbehag og slikkede længe skålen bagefter
Men men men....Nu er vi så tilbage ved udgangspunket - Kiwa gider ikke spise det...
Jeg har givet hende tilbuddet at vælge mellem mad med vand i og uden vand,hvergang vælger hun med vand og ind i mellem kommer der guf i,det kan være lidt leverpostej,dåsemad,og lign. men lige meget hjælper det...
Det virker som om hun nu allerede er blevet træt af det....
Så jeg manger meget lidt inspiration til hvad jeg nu ellers kan gøre,for synes jeg er ved at løbe tør for ideer...
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Hunde spiser når de er sultne.
Lad foderet stå i et kvarter. Tag det væk derefter. Hunden skal nok spise til sidst. Du skal hverken putte vand eller andet i, og hunden skal ikke have guffer eller andre ting mens den nægter at spise.
Denne fremgangsmåde virker. Hunden skal selvfølgelig være rask og voksen. Få den undersøgt for fx problemer i munden, hvis den ikke har spist efter tre dage.
aug 2010
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 150
Kingsmoor hundefoder