{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat bortgives - HJÆLP.
  • #1   19. nov 2008 Jaa. har ikke andet at sige end at de er synd og skam at så mange anskaffer sig dyr og lige pludselig ikke har tid til dem mere og så bare bortgiver dem til hvem som helst. Men håber da den får et nyt godt hjem

• #4   19. nov 2008 helt og aldeles enig med ACE...

og så finder jeg det i øvrigt usmageligt at skrive "...eller bliver den aflivet"
    -at taletil folks dårlige samvittighed giver sjældent et godt hjem til dyret

• #6   19. nov 2008 Som skrevet - Det er ikke min kat.
    Og vi har rent faktisk taget ansvaret for Simba nu, men VI kan heller ikke have ham. Men så er den eneste udvej, jo at aflive ham!!!!

• #7   19. nov 2008 Cæcilie -ja det er ganske muligt at katten vil blive aflivet hvis ikke et hjem findes... Men det ændrer ikke på at den slags bare ikke hører hjemme i en annonce.

• #8   19. nov 2008 Laila -sådan har jeg det osse. Og det gælder osse alle dyr. Hvis de mener dr skal trues med det, jamen så gør det da for pokker med det samme, istedet for at prøve at "presse" andre til at købe af medlidenhed

• #9   19. nov 2008 I er sgu nogle stride kællinger herinde.
    Jeg prøver bare at finde et hjem til katten, som slet ikke er min.
    At jeg så ikke vil investere i at få ham kastreret, er en andens sag.

Han ryger ikke til et kattehjem, så hellere aflive ham.

• #10   20. nov 2008 Må erklære mig enig med de andre. Sig til vedkommende der vil af med katten at det ikke er synd for den at være død. Det er derimod synd hvis den havner i kløerne på en kattehandler, hvor den kommer til at leve et usselt liv uden kærlighed, varme, tryghed og omsorg.

Og ja jeg har det akkurat som Laila.. Den "medlidenhed" sælgeren prøver at fange hos katteelskere er til at lukke op og s**** i. Vedkommende får ingen ynk herfra - tværtimod.

Kommentér på:
Kat bortgives - HJÆLP.

Annonce