{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

2 små hunde forgiftet med vilje!! {{forumTopicSubject}}

Der sidder lige nu en knust familie i min by. De er i sorg og chok. De har inden for de sidste 24 timer sagt farvel, til ikke bare en, men begge deres hunde.

Dødsårsagen er fastsat af dyrlæge.
De er blevet forgiftet med noget de har spist!

Det er simpelthen beyond ondskabsfuldt at forgifte folks kæledyr!

Hvad foregår der i hovedet på sådanne mennesker?

Pt er familien ikke i stand til psykisk at tage kontakt til diverse medier, tiden må vise om de bliver det.

Det er et meget stort sår der skal heles. Et er at må sige farvel pga sygdom eller alder.
Men pga at nogen har forgiftet ens hund med vilje smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 små hunde forgiftet med vilje!!
  • #4   12. mar 2017 Føj, stakkels mennesker og stakkels hunde

• #6   12. mar 2017 Det er så modbydeligt smiley

Stakkels familie smiley

• #10   12. mar 2017 Puha hvor skrækkeligt! smiley Ej altså, kan slet ikke forstå hvordan nogen kan være så modbydelige, stakkels hunde og familie smiley

• #13   12. mar 2017 Der er ikke en artikel. Som jeg skrev. De magter ikke at kontakte medier lige nu.

Det vides ikke hvad de er forgiftet af

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #15   12. mar 2017 Ganske forfærdeligt at opleve. Synes at man skal finde ud af hvad der er sket før man giver nogen skylden. Der kan jo være andre årsager en udefrakommende.

Uanset hvad er det godt nok en trist situation at stå i.

• #16   12. mar 2017 Jeg ville få en kortslutning hvis nogen gjorde det ved vores hunde smiley smiley smiley

Nu med den her anti-hunde tendens fanme til at stoppe !!!!!

• #17   12. mar 2017 Der er en psykopat løs.. Jeg håber edermame de finder det afskum!

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #18   12. mar 2017 Hvis det forholder sig sådan er jeg enig. Det må være syge mennesker der kan finde på sådan noget. Man bliver nervøs for hvad der kan ske på egen grund og det kan ikke være rigtig.

Nogen der ved om det er sket i samme område, som det man tidligere kunne læse om?.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 440
    #20   12. mar 2017 Jeg er skeptisk om historien passer.
    Der skal flere beviser frem, synes jeg.

• #29   13. mar 2017 Jeg må nok give Birgitta ret her - det er let at anklage andre for at forgifte ens hund når man ikke reelt ved hvilken forgiftning de er døde af.

• #32   13. mar 2017 Nu mht at "finde noget i haven" - jeg tænker, at hvis man er ude efter at nakke naboens irriterende lille hund, og derfor griber til at ville forgifte kræet .. ville man så ikke lægge giften ind i ... øh, frikadellen, leverpostejen, pølsestykket ..etc ??

Så alt andet lige, er der jo ingen evidens for at man behøver at "finde noget", hvis hunden har ædt eventuelt bevismateriale.

• #33   13. mar 2017 Forfærdeligt at miste to hunde på den måde. MEN jeg ville da nok også være lidt påpasselig med at råbe ulv før jeg rent faktisk var sikker på at det nu var en ulv. Jeg har selv mistet en hund til forgiftning; det var ikke noget naboen havde smidt ind i haven. Den spiste slet og ret en giftig plante, der stod i vores have. Jeg anede ikke at planten var giftig. Det var den og jeg fik ovenikøbet at vide at den faktisk smagte sødt, så den har givetvis været lækker at gnaske i sig. Så inden man nu evt finde en syndebuk, så skylder man både sig selv og andre at undersøge MEGET grundigt om der evt er en anden forklaring på forgiftningen. Fx spirer der enorme mængder forårsløg nu og rigtig mange af dem er pokkers giftige.

• #34   13. mar 2017 Er det dem i Søndersø du mener? De har da delt historien på FB og advare om folk der smider ting ind i haven?

Kommentér på:
2 små hunde forgiftet med vilje!!

Annonce