{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Smertestillende og kosttilskud {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at Cleo (11,5år) er begyndt at være ret besværet af hendes ben. Dyrlægen har indtil nu været ret dårlige til at udpege hvad det lige er der er med hende. Hun skal derfor til dyrlægen igen igen igen og undersøges. Jeg vil selv vurdere at der er tale om gigt. Dyrlægen mener også noget PL men det er hun dog blevet testet fri for 3 gange tidligere. Men hun er dog begyndt at hoppe på 3 ben når hun har været ude og igang. Jeg har dog lidt mistanke om at der også kan være ryggen hun har ondt i. Nogle tanker på det?

Alt efter hvad dyrlægen (forhåbentlig) finder ud af denne gang kunne jeg forestille mig at de anbefaler mig noget smertestillende. Jeg vil naturligvis lytte til dyrlæges råd - det giver sig selv. Men jeg vil meget gerne høre jer som ved noget om det hvad for smertestillende som I kan anbefale. Det kunne jo gerne lindre hendes smerter men når det formentlig bliver et produkt hun skal være på meget af tiden skulle det også gerne være et skånsom produkt for hendes organer osv. Hvilke produkter kan I anbefale og hvilke kan I ikke anbefale?

Desuden giver det sig selv at hun skal igang med noget mere kosttilskud - hvilke tilskud vil I anbefale?

Håber I kan hjælpe for så Cleo kan få det lidt bedre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smertestillende og kosttilskud
Kommentér på:
Smertestillende og kosttilskud

Annonce