{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.635 visninger | Oprettet:

Efterlysning af Grand Danois ... Dusør udloves...! {{forumTopicSubject}}

Min tidligere efterlysning er af en eller anden grund blevet slettet, så prøver igen, for min kære hund er endnu ikke kommet tilbage...

Zeus gik hjemmefra natten til den 15/10. Han bor Hedevej 41, 9430 Vadum.

Han er en flot grand danois han, kastreret på 6 år. Han havde da han gik, et lilla dækken på, blågrå halsbånd og hundetegn med navn adresse og nummer. Der står dog vaps på hundetegnet, og hunden hedder Zeus.

Han er meldt savnet ved politiet.

Han er rolig og venlig overfor alle.

Jeg vil appellere til alle om at kontakte mig hvis i ser ham, også hvis en i dit nabolag pludselig har fået en stor gul hund.
Mistanken går mere og mere på at han muligvis er blevet samlet op af en fremmed.
Hvis du har taget ham uden intention om at levere ham tilbage, vil jeg faktisk også bare gerne vide det. Så må jeg forholde mig til det. Det handler bare om at han har det godt og bliver taget godt af.

Alle oplysninger kan gives til 41601164 eller Nordjyllands politi 96301448

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af Grand Danois ... Dusør udloves...!
  • #1   18. okt 2014 Åh jeg håber, ved du, at det snart giver pote
    Stort kram herfra

• #3   18. okt 2014 Tusind tak...!

• #4   18. okt 2014 Krydser alt hvad jeg kan,håber han snart er hjemme igen smiley

• #5   18. okt 2014 Øv .. havde håbet der snart var godt nyt .... føler virkelig med jer ...

Man håber selvfølgelig på noget positivt og at han kommer hjem, men man kan ende med at synes at bare det at få vished snart kan være nok ....

• #7   18. okt 2014 Intet nyt endnu... Desværre...

• #8   18. okt 2014 Uha jeg kan næsten ikke tåle at gå ind på din tråd TS Det kan bare ikke være rigtigt at der ingen har set ham
    Bor i et sted med meget skov ,marker og krat ? smiley

• #10   19. okt 2014 der går jægere rundt med hunde omkring os nu, og jeg har haft kontakt til dem og de har set efterlysninger på facebook og har øjne og ører åbne...

Jeg sagde at hvis de var kommet til at skyde ham skulle de ikke være flove over at sige det, hellere det end ikke at vide...
    Den ene svarede, at han absolut ikke kunne forestille sig en jæger der ikke ville kontakte ejeren, eller politiet hvis en hund blev skudt, ved en fejl...

Ja vi begynder jo at frygte det værste.-.. vi skal jo have vores liv til at fortsætte, selvom det er utrolig svært med vores kære hund rendende rundt et sted, eller muligvis være samlet op ad en fremmede, der nu har ham som sin hund...

Det er simpelthen ikke til at bære...!

• #11   19. okt 2014 For pokker da også Nu må han godt dukke op, et eller andet sted
    Kram herfra smiley

• #13   20. okt 2014
    Der er nu gået mere end fem døgn og vores kære hund er IKKE kommet hjem endnu...!

Vi er virkelig meget taknemmelige for alle dem der har delt og delt og delt igen, vores efterlysning.
    Zeus er en fantastisk hund der hører hjemme hos os. Han er 6 år gammel og døjer med lidt gigt der skal have ekstra opmærksomhed for at han ikke har ondt...

Vi må desværre erkende at vores håb om at han kommer hjem er meget lille nu...

Hver gang nogen af medfølelse og interesse spørger til om han er kommet hjem giver det et stik i mave og hjerte, for hver gang må vi sige; nej ikke endnu...
    Vi har gjort alt hvad der er os muligt for at finde ham.
    Vi skal nok sørge for at alle der har fået en lille seddel i postkassen får en seddel igen når vi ved hvad der er sket med Zeus.
    De steder vi har hængt sedler op vil også få en ny seddel når vi ved hvad der er sket med ham.
    og jeg vil selvfølgelig gøre alt jeg kan for at sprede budskabet her på facebook og alle der har skrevet eller ringet til os vil jeg også kontakte igen når vi ved mere...

I skal endelig blive ved at dele, og holde udkig efter ham...

Endnu engang tak til jer alle sammen...!

---

Vi måtte her til morgen starte vores uge som vi starter alle andre uger:

Børnene i skole og vi på job mv.
    Vores liv er ændret og vores tanker er slet ikke i nærheden af os mere, men hverdagen skal i gang igen.
    Vi må tænke fremad selv om det er utrolig svært.
    Vi kan ikke lade være at lede efter vores "lille" skat men vi kan heller ikke lade alt andet stå til længere...

• #14   20. okt 2014 Hvor er det bare trist smiley

• #16   20. okt 2014 Ja jeg er bare ved at hyle Jeg føler så meget med jer Som jeg har skrevet før ,vil jeg meget gerne tage kontagt til en af jeres nærradioer, og betale hvad det koster, bare for at få ham efterlyst den vej igennem også Jeg sætter nok så meget lid til radioen, fordi det var på denne måde, jeg selv fik min hund hjem på

• #17   20. okt 2014 Sidder bare med en klump i maven, kan virkelig føle hvor skrækkelig savnet og ikke mindst uvisheden må være.

Kan han være blevet træt og dårlig og har søgt ly et sted hvor en dør til et skur eller lignende er smækket i, og han ikke kan komme ud fra, ved godt tanken er ubærlig... eller kan han have været syg og har søgt væk for at dø, det har man jo hørt nogle hunde gør.
    Stadig er der sært ingen har fundet ham....

Kan godt forstå at hverdagen må gå videre selvom det synes uvirkeligt.

• #18   20. okt 2014 Jeg får helt ondt i maven, når jeg læser dette. Jeg kan godt se, at det er svært at holde modet oppe, men jeg håber at Zeus igen kommer hjem, det skal han bare. det er utroligt, at sådan en hund ikke er til at finde.

• #19   20. okt 2014 Hvor er det forfærdeligt smiley Man skulle da tro at nogen så sådan en stor hund smiley

• #20   20. okt 2014 Jeg har delt i alle de hundegrupper jeg er med i, på facebook.
    Og jeg er selv fra nordjylland, så måske mine nordjyske venner deler også!

Håber i får ham hjem. Sådan en stor hund kan jo ikke bare forsvinde sådan smiley
    Tænker på jer i den hårde tid! smiley

• #21   20. okt 2014 At han har søgt ly for vejr og vind er muligt... Men da alle i omegnen er informeret og opfordret til at søge deres bygninger igennem, kan vi kun håbe de ser ham, han er jo ikke sådan at skjule...

Ang det med at gå for at dø, virker det næsten FOR tilfældigt at lige den ene dag jeg ikke får sat krogen på døren vælger han at han ikke vil mere... Det er slet ikke sådan Zeus er... Slet slet ikke...

Og han kan sagtens være søgt ind for at hvile, men ikke gennem en lille åbning, han er en smule klaustrofobisk på det område... Han føler nok selv at han er 1,20 høj og bred... En dør skal helst være helt åben for at han føler at han kan komme ind... (Han er 92cm over skulderen)

• #22   20. okt 2014 Jeg har også fået venner i det nordjyske til at efterlyse

• #24   20. okt 2014 For hulen en chi kan blive væk men en GD det er bare ikke til at forstå ...

• #25   21. okt 2014 Fik en sjov besked igår...

"Du kan prøve at kontakte Annika, hun kan noget med hunde måske kan hun hjælpe..."

Hmm Der er 117 brugere med det navn... Men lidt korrespondence har jeg nu fået link til hendes profil og har skrevet til hende ... Lidt underligt når jeg ikke ved hvad "noget" er...

• #27   21. okt 2014 Så håber jeg da at hun kan hjælpe med at finde Zeus...

• #28   21. okt 2014 Jeg håber i får vished om hvad der er sket med jeres store dreng og selvfølgelig allerhelst at han kommer hjem til jer igen.

• #30   21. okt 2014 Når man vælger at spørge en hest om den har set en stor gul hund gå forbi, så ved man bare at man er ved at gå fra forstanden... smiley

• #31   21. okt 2014 Jeg håber du får fat på Annika ,og at hun kan hjælpe ,hun kan jo claivynce som kan se noget ,vi andre ikke kan Krydser alt igen

• #33   21. okt 2014 Jeg hedder altså ikke Annika... smiley

Jeg ser ham sammen med en anden hund i skovområde som er ret stort, men det føles som om han kender området...

Men kan desværre ikke mærke om han er død eller ej...

Jeg er altså IKKE så hård til det med hunde, eller dyr generelt mere menneskelige ånder, men til tider kan jeg åbne op for dyr...

• #34   21. okt 2014 Pia Sørensen
    Er der nogen i Hjørring der har en GD, hanhund. Der måske var på strejftur igår aftes?

Gulbrun (flammet, eller muligvis bare beskidt) sød og venlig.

Set ved spejdergården ved højenvælde (eller noget i den stil)

Hvis ikke der er nogen der mangler den, og du skulle møde den, så send endelig et billede .... Føler bare at Hjørring er lige langt nok væk til bare at køre...

• #35   22. okt 2014 Hvor er det frygteligt, især uvisheden. Jeg har selv prøvet min GD var væk, hun blev dog set, men først efter 3 dage, men ville ikke tage kontakt til andre end mig.
    Så jo en GD kan godt blive væk til trods for størrelsen, de kan nemlig finde på at gemme sig for mennesker. Det jeg tænker her er, at han jo er i hjemmevante omgivelser, men måske har han svært ved selv at finde hjem hvis han er forvirret. Jeg efterlyste min overalt, både med plakater, hos politistationer både hos det lokale politi men også kredse i nærområderne, hos dyrlæger samt internater, og i to lokalradioer. Der var også rigtig mange mennesker incl. mig selv der var ude og lede alle dage, men hun var som sunket i jorden. Derudover satte jeg annoncer i de lokale aviser og det var det der gjorde jeg til sidst fandt min hund, der var en i området der havde set hende løbe derude og ringede straks efter mig. Der var så gået 8 dage som var ganske frygtelige så jeg føler virkelig med dig. Håber du kan bruge nogen af mine råd og jeg håber virkelige du snart får vished om din hund.

• #36   22. okt 2014 Hvis du har lyst til at læse om historien kan jeg linke til den her, måske du kan bruge nogle af de erfaringer jeg gjorde.

(link fjernet)

• #37   22. okt 2014 Efter 8 dage... Huha... Det giver jo en slags fornyet håb...
    Jeg læser lige historien... Må gå til pressen nu... Ingen lokalradioer vil bringe efterlysningen, men jeg kan købe mig et radiospot (det har jeg slet ikke penge til) eller jeg må bruge deres facebookside...!

Den GD der er set i Hjørring, er en fremlysning, hvis man kan kalde det det, jeg har lagt på face... En dame ringede at hendes mand havde mødt den her "kalv" men flere ting stemmer ikke med Zeus.. Der var dog ting der ramte helt plet... Dertil var det et døgn siden han havde mødt den inden de ringer, og der var mørkt, og vi kender intet til Hjørring så det ville vare helt ... Tja... At køre derop.. Men mon ikke Hjørring får et visit af os når min mand kommer hjem... Markant jo aldrig vide...

• #38   22. okt 2014 Lene Ja så ved du, hvordan føelsen er at ens hund er væk Det er nemlig noget af det værste, med den uvished Da min var væk ,ville jeg egentlig hellere høre, at hun lå og var kørt ned og død, en at gå og forestille sig alt mulige Det må være som at være i H....
    Pia Jeg skulle også betale et årsarbodomang, da jeg efterlyste min i radioen Men kunne du ikke skrive til mig PB om, hvor meget det er du skal betale ,Jeg har skrevet før jeg gerne vil hjælpe dig med betaling Hvis det nu kan gøre, så du får din hund hjem igen Det med at jeg vil hjælpe dig med betalign ,skal du ikke føle noget ved ,Jeg vil gerne bruge nogle penge til, sådan en sag som din

• #40   22. okt 2014 jamen jeg prøver at kontakte dem igen for at høre hvad det præcise beløb er...
    Flere radioer har bare en politik om ikke at ville efterlyse dyr, da de mener det bliver for omsiggribende hvis de begynder på det... smiley

• #41   22. okt 2014 Ja du kan jo ikke gøre for det Men det er vel ikke være end alle de reklamer de kommer med ,mange gange om dagen smiley

• #43   22. okt 2014 Enig Isabelle smiley

• #45   22. okt 2014 nej jeg har hængt op i butikker og på ridecentret i byen... lagt sedler i postkasserne og efterlyst her på og på hestegalleri...
    jeg vil sende en seddel med mine unger i skole... og så hænge op på skolerne i nærområdet... tak for tip...

• #46   22. okt 2014 endelig er der en der vil bringe min efterlysning... Det koster 500 kontant inden de vil bringe den 25 gange...

• #47   22. okt 2014 Åh hvor godt Jeg skriver lige PB til dig smiley

• #48   22. okt 2014 Palle... Har du mobilepay?

• #49   22. okt 2014 Så er det i radioen i brønderslev (ca 20 km nord fra os) og omegn

• #50   22. okt 2014 Så håber vi alle, at det vil gi pote Nu skal han bare findes smiley

• #51   22. okt 2014 Det er da lidt anstrengende at lokalradioer nu vil have penge, jeg betalte kun for annoncer i avisen. Men jeg håber det hjælper at få det ud i æteren, du har brug for alle de øjne du kan frembringe.

• #52   22. okt 2014 Og ja man når til en punkt hvor man hellere vil have vished og jeg ville også hellere have at vide hun lå død end ikke at vide noget som helst. smiley Det er så rædselsfuldt

• #53   23. okt 2014 har en lidt øv aften i dag.,.. har jeg nu hver gang det bliver mørkt... får en helvedes skyldfølelse...

blev ringet op i går, fordi en havde hørt radiospottet, men det var så fordi han havde hørt forkert og troede jeg manglede den labredor/golden hans kammerat havde samlet op...

Ditte Young har tilbudt at fortælle mig om han er i live, hvor han er (henne ad) hvorfor han gik og hvis han er i live, kan hun bede ham gå hjem...
    JAAAIII tænkte jeg, selvom jeg ikke helt kan foreniges med det der "mumbo jumbo" (som min bror kalder det) -
    Det ville hun så lige have 1500kr for... arg, magter det ikke...

Har bare brug for afklaring...

Måtte bare lige ud med det...

• #54   23. okt 2014 Jeg har aldrig selv prøvet at stå i den situation, men hvor jeg dog føler med Jer. Jeg håber og krydser ALT for, og nogen får øje på Zeus smiley

• #56   23. okt 2014 For helvede, Palle hvor er det altså mærkeligt at så stor en hund bare kan forsvinde på den måde,jeg tænker på jer hver gang vi er ude med hunden,ved godt jeg bor på Sjælland ,men kigger alligevel i skoven som jeg bor i..:).

• #57   23. okt 2014 Jeg forstår godt du ikke har det godt Men igen igen vi håber alle at han da for pokker kan dukke op et eller andet sted Ja undskyld mig død eller levende Jeg ved ikke om jeg tror på det Ditte Young kan, måske kan hun Men så skal hun ikke i sådan et tilfælde forlange 1500 kr Kunne hun ikke bare gøre det, for at hjælpe dig Ja undskyld, det fatter jeg ikke, om man tror på det eller ej smiley

• #58   23. okt 2014 Synes hun må have det som de andre ... kommer der nogen med en viden der kan bringe hunden frem, eller sikker viden om hvor den er så får de dusøren på de 1000 kr , dette må også gælde Ditte Young (aner ikke hvem hun er) ...

Sidder hun med sikker viden, og vil ikke fortælle det under de vilkår er hun da et sært menneske ...

• #59   23. okt 2014 hun "taler" med hunde, og mener bestemt at hun kan besvare spørgsmålene, men kan ikke garantere at hun kan få ham til at gå hjem...

• #60   23. okt 2014 så må hun jo kunne lede jer til hunden ... og kan hun det om I så finder ham i live eller ej, så er dusøren hendes ... ellers ikke ...

• #61   23. okt 2014 det vil jeg prøve at forelægge hende... smiley den havde jeg ikke lige grejet i mit hoved...

• #64   23. okt 2014 Der har været en sweisshund ude, uden held, da Zeus ikke havde lagt angstspor.
    Der har været jægere rundt, og er det stadig, uden held.
    Vi har gået 10-12 mand rundt i en radius på ca fire kilometer uden held.
    Mit knæ kan simpelthen ikke holde til at gå rundt i det pløre mere i gummistøvler og på krykker. (går på krykker og specialsko normalt)

Også derfor jeg er villig til at lade min hjerne tro at der er nogen der kan tale med ham og fortælle mig hvor jeg skal gå hen...

• #66   23. okt 2014 Jeg vil ikke tage penge for at hjælpe andre mennesker, og da jeg så heller ikke er proff men autodidakt, og ja der er MANGE fupmagere i denne branche...

• #67   24. okt 2014 Jeg fandt en der hedder annette der desværre havde for travlt. Hun henviste mig til en anden jeg nu venter svar fra...

• #68   24. okt 2014 Ej hvor er det usselt at prøve at malke penge af andres angst smiley (Ditte Young).

Håber godt nok han snart bliver fundet...! Jeg bliver ved at dele hans opslag på facebook - Håber I andre herinde også gør det smiley

• #70   24. okt 2014 Isabelle Det gør du under billedet Der står del

• #71   24. okt 2014 Palle,nu når Ditte Young var så dyr,så har jeg fundet en dame der hedder Sofia fleur,hun siger hun også kan kontakte bortløbne dyr,hun skal have 100kr og en lille donation efter hvad man har råd til,hun bor i Århus !!! Måske det var noget ,jeg fandt hende på hjemmesiden.. www.sofiafleur.dk

• #73   24. okt 2014 he he Isabelle Det er jeg også
    Prøv at gå ind under mit profil billed ,der skal der komme et billed af hendes hund med efterlysning Under det billed står der Del tryk der på, så har du delt det Og så kommer det på din tidslinie smiley

• #75   24. okt 2014 Isabelle Prøv at find mig under dine venner ,så trykker du på billedet af mig Så kommer du til min tidslinie ,og der kan du se billedet og efterlysningen af hunden Og så under det billed ,står der de,l som du trykker på så har du delt

• #77   24. okt 2014 Tak Isabelle Det jeg har skrevet med at dele er på FB det er derinde du kan dele Og det er derinde du skal gå ind under mit billed

• #78   24. okt 2014 Har nu kontaktet hende og venter nu på svar...

• #81   25. okt 2014 Håbet blomstrer lidt her til morgen... Solen skindet og ungerne er glade.

Vågner op til besked fra nu nummer tre der kan "det der med" hunde.
    Tre ud af tre har nu tilkendegivet at han har det godt,at han ikke er alene og to af dem har meldt ud at nogen har taget ham til sig ...
    Venter svar fra en der før har hjulpet en hund hjem...
    Ditte Young har valgt ikke at svare på min forespørgelse om at hjælpe og få betaling ved "gevindst"...
    En anden har meldt ud at så snart han har tid så prøver han at "kigge den vej"...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det der synsk-noget... Jeg er normalt meget skeptisk, men jeg føler at det er den vej jeg skal for at få vished om Zeus og hans skæbne...

Er som skrevet vågnet med nyt håb og ny energi... Og ikke ret mange smerter i mit knæ...! Det bliver en gid dag...

• #82   25. okt 2014 Ja jeg ved så heller ikke hvad jeg skal svare, om dem som kan clairvoyanse.
    men jeg har selv været hos en engang ,og ja jeg må da være ærlig og sige, at jeg blev meget forundret over de ting hun kunne fortælle, og at det var rigtigt
    Jeg bliver nu ved med at Håbe Og så håber jeg Pia at du får en god dag alligevel smiley

• #83   25. okt 2014 Åhh, jeg håber sådan at det lykkedes jer at finde ham, så han kan komme hjem igen smiley

• #85   25. okt 2014 Hvad med internaterne i nærheden, er han også efterlyst der? smiley

• #86   25. okt 2014 Ja de er kontaktet...

• #88   25. okt 2014 Så skal det være nogen et stykke fra os, for jeg har snakket med de fleste landmænd og andre med større udbygninger her omkring, men intet er vel umuligt... Han er så bare den type hund der gør meget opmærksom på hvis ikke tingene er som han ønsker, ex vil han gø og hamre på døren til nogen hører ham.. Han hoppe fx op og ned foran vinduerne i stuen hvis han får lukket sig selv ude, eller han ikke lige kommer med ind når vi går ind... Han banker på døren hvis den smækker inden han når ind, så hvis han er smækket inde, ville nogen da have hørt fra ham... Måske...

• #90   25. okt 2014 Det sidste billede i Zeus' profil er det nyeste jeg har... Mener jeg...

• #92   25. okt 2014 tusind tak...

smiley

• #93   28. okt 2014 Hej Alle...

Zeus er ikke kommet hjem endnu...

Jeg har fået mange claivoyante bud på hvor jeg skal lede, og der er han ikke.
    Jeg har ikke fået bud fra nogen der har set ham Live, desværre...

I må derfor gerne fortsat holde et vågent øje med omgivelserne og se om han er der... også hvis din nabo pludselig har fået sådan en herlig stor dreng...

Han er meget savnet...!

• #94   28. okt 2014 Jeg holder øje i Pandrup området og har fortalt han er savnet til dem jeg kender.

• #95   28. okt 2014 #94

Jeg har en efterlysningsseddel jeg har delt rundt i postkasser, skulle du få lyst til at dele den rundt i Pandrup, må du endelig sende en mail på brianpia@mail.dk så sender jeg den fluks til dig smiley

• #97   28. okt 2014 Super initiativ... Nogen der skal derned? Jeg kan ikke selv, da jeg ikke kan køre bil grundet smadret knæ...

Jeg printer gerne ud og sender med posten eller bare på mail til selvprint...

• #98   28. okt 2014 Måske du skal smide en forespørgsel ind i denne tråd smiley http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/576946-herning_1__2__nov_2014__hvem_kommer

• #99   28. okt 2014 Jeg kan desværre ikke printe dem ud, da jeg ingen printer har og jeg går pt sygemeldt med dårlig nakke pga bilulykke, så tror det er en for stor opgave for mig at dele dem ud i postkasser, men hvis jeg kan hente en 10 stk hos dig, kan jeg sætte dem op hos købmænd i moseby, kaas, pandrup og måske aabybro, hvis der ikke allerede er sat op?

• #100   28. okt 2014 Åbybro er dækket ind... og jeg har knap 30 liggende klar til ophængning, uddeling, så du siger bare til...

Alt hjælp er en stoooor hjælp...

• #101   28. okt 2014 Hej Palle..

Jeg anede ikke det var en hund herindefra som var savnet, jeg har set opslaget på FB for længe siden.

Well, vi bor i Biersted og har gået mange spøjse ture for at kigge efter Zeus, beskeden er givet videre til de jægere og landmænd jeg kender og yngstedatterens far, -som er chauffør og kommer ved Nordjyllands dagligvarebutikker om natten, har også givet besked videre til kollegerne om at holde øjnene åbne.

Jeg synes ikke at have set et opslag ved købmanden i Biersted, -bare en idé.

-håber virkelig der snart er godt nyt for jer!

• #102   28. okt 2014 Har været der, men så må vi forbi igen... Ikke alle har fået ny seddel med ny dato (så de kan se at han fortsat er savnet)

Arbejder på at skifte alle sedler ud, og oplever nogle af dem er pillet ned. Håber det er fordi de tror han er fundet og ikke fordi de er ligeglade...

Tak fordi i gør så meget for at finde vores længe savnet hund... Han skal bare hjem nu...!

• #103   28. okt 2014 Borgergade@godmail.dk

Hvis du sender print-selv-seddel til mig, skal jeg nok hænge op!

• #104   28. okt 2014 Håber at Zeuz snart bliver fundet, og forhåbentlig kommer hjem igen.
    Hvis det er, så prøv at skrive til Winnie Stubkjær, et par af mine veninder har fået god hjælp af hende, dog til heste.
    Kan ikke love noget om om hun vil hjælpe, eventuelt for et symbolsk beløb, men jeg synes det er umagen værd at prøve.
    http://www.win-healing.dk/DK_forside.html

• #105   28. okt 2014 Jeg har lige fået en besked med nogle konkrete oplysninger og ved hjælp af et par venner på face, er der nu fundet en meget mulig adresse vi skal have besøgt... men min mand er ikke hjemme, så må vente vente arg... vente... men vil da prøve at kontakte winnie hvis ikke det giver pote...

• #106   28. okt 2014 Krydser så meget fingre for at I finder ham smiley

• #108   28. okt 2014 Ej hvor godt, håber virkelig at i finder ham smiley

• #110   28. okt 2014 Du ved hvad jeg mener og føler Pia smiley

• #111   28. okt 2014 Forresten så vil jeg også krydse fingre og alt andet for at I finder ham.
    Jeg skal desuden til Vilsted i weekenden, og jeg ved godt at det ligger lidt langt væk, men vil alligevel kigge efter ham smiley

• #112   28. okt 2014 Åh håber I finder ham på den adresse i nu har fået .... krydser alt hvad krydses kan for at I snart får viden om ham. Allerhelst at han kommer hjem hvor han hører til.

• #114   2. nov 2014 Håber jeres nye oplysninger kan få ham hjem til jer igen. Har i nogen opdatering?

• #115   3. nov 2014 Nej stadig intet nyt... Zeus er ikke på de gårde vi har besøgt der kunne passe på beskrivelsen...

Vi står derfor stadig på helt bar bund i forholde til at finde ham...

• #116   8. nov 2014 Det simpelthen for underligt :s En Grand Danois burde ikke bare synke i jorden sådan smiley

• #117   10. nov 2014 Uanset hvor underligt det må være, så er han simpelthen bare pist væk...

• #118   10. nov 2014 Jeg tror stadigvæk Pia, at der er nogen der har taget ham Så stor en hund, er det da mærkeligt, at slet ingen har set smiley

• #119   10. nov 2014 Hvor er det bare trist... at man slet ikke aner, hvad der er sket med ham smiley

• #120   10. nov 2014 har I overvejet at gå landsdækkende, få historien og dermed efterlysningen op i et af de store dagblade ...

• #121   10. nov 2014 Jeg har det i tankerne Hanne... jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe det an... er helt drænet for energi og ideer lige pt... (er midt i mere end denne ene krise i mit liv lige nu)

• #122   10. nov 2014 Kan jeg virkelig godt forstå ...

Tænkte man evt ringer til BT eller Ekstrabladet og spørger om de er interesserede i at lave en historie a la " Kan en GD virkelig bare sådan forsvinde" og i den fletter om nogen ved noget om nogen har fået en GD i dagene efter dens forsvinden .. men ved ikke om de vil..

• #123   10. nov 2014 Inger, alt andet virker helt forkert... alt omkring det her er forkert, det har jeg sagt før og jeg siger det gerne igen...
    Zeus går ikke bare hjemmefra... han går gladelig ned for enden af vores private grusvej og tilbage (knap200m) - men ikke længere end det...
    Jeg forstår stadig ikke helt hvorfor/hvordan/hvad der er sket den nat...

Jeg kan bare sige at jeg ALDRIG mere står ud af min seng d. 15 oktober...
    sidste år på samme dag/nat faldt min mor ud af sit vindue fra sit værelse på 1. sal på plejehjemmet (dement) og i år er Zeus væk... og jeg er normalt ikke overtroisk...!

• #124   10. nov 2014 har lige sendt dem en mail... så nu må vi se om de synes der er noget i det...

• #125   10. nov 2014 Nej forstår godt, du syntes det hele er noget mystisk smiley

• #126   11. nov 2014 Mit hjerte græder for jer, har selv haft GD hele livet og når der sker ens vuffer noget så gør det helt ondt inde i sjælen. Min bedste ven var en GD i flere år, da hun gik bort mistede jeg noget af mig selv. Han skal bare findes!

• #127   12. nov 2014 Jamen du har så inderligt ret. Zeus er min bedste ven. Han har været der for mig igennem hele mit sygdomsforløb (går med svær knæskade) og jeg har brugt hans fantastiske øjne at trøste mig med mange gange.

Jeg må erkende at jeg er den der er hårdest ramt af hans forsvinden her i huset... De andre er mere afklaret end jeg nogensinde bliver...

• #128   18. nov 2014 Den her mail har jeg lige modtaget med emnet; Zeus...

Hans legeme er på denne jord...hans sjæl er her ikk mere. Han ønsker ikk at fortælle hvorhenne hans legeme er....han er gået videre...

• #129   18. nov 2014 Væmmeligt smiley Hvem har du fået den af?

• #133   18. nov 2014 Puuh har lige læst tråden. Sikke dog en frygtelig besked at få.
    Kan se det er over en måned siden nu. Det er set før at folk pludselig finder deres hunde igen, så behold håbet og gnisten lidt endnu.
    Jeg håber i finder ham igen!

• #134   18. nov 2014 Håber sådan på godt nyt, hvergang der kommer nye indlæg i denne tråd smiley

Giv ikke op, så længe der ikke er konkrete hints lever håbet endnu.... Tænker meget på jer.

• #136   18. nov 2014 Hvem er mailen fra? Tænker, de eneste der kunne finde på at sende sådan en mail, er en meget syg person eller en der har stjålet hunden/ved hvem der snuppede ham og sidder og er bange, fordi du leder lidt for meget...

Jeg ville i hvert fald ikke opgive håbet!

• #138   18. nov 2014 Jamen hun udbad sig et billede, og jeg ser ikke noget forkert i det og det er hvad jeg får tilbage,det er en jeg selv har taget kontakt til for flere uger siden... Og her til morgen får jeg den mail tilbage...
    Det kan lyde forkert men vi har opgivet at se ham i live, nu handler det om at finde ud af hvor han er... Jeg vil aldrig...! stoppe med at kigge ud af vinduerne og sidde med næsen mod ruden når vi kører bil... Jeg vil altid kigge en ekstra gang når jeg ser en gul GD...
    Min hjerne er indstillet på at jeg har mistet min ven, det er værre med mit hjerte...

Jeg har pakket hans ting ned og prøver at affinde mig med at det er sådan det er...

• #140   18. nov 2014 Pia jeg har skrevet´min mening ,lige som de andre .på FB til dig
    Jeg er så forarvet, at nogen kan finde på at skrive dette til dig
    Og du ved, at der KUN er en ,som jeg tror på,som måske kunne fortælle dig hvor han er Død eller levnde

• #142   18. nov 2014 Vi prøver at fortsætte livet med tabet,,, dukker han op en dag vil vi glædes over det...

I

• #143   18. nov 2014 Jeg ser ham stadig sammen med en anden hund. Og det står jeg ved.
    Om han er i live eller ej kan jeg stadig ikke se, så håbet er der endnu fra min side...

• #144   18. nov 2014 Tak Anika...!!!

Jeg føler ikke i hjertet en parathed til at give op...

• #145   20. nov 2014 På opfordring fra en på facebook har jeg valgt at øge dusøren...
    Ønsker du at bidrage så send en pb med navn mobilnummer og beløb... Så hæver jeg dusøren med det beløb der gives tilsagn om... Den er allerede over 2500kr på under Ti minutter...

Ingen overførsel før Zeus er fundet...

• #146   20. nov 2014 Hej Palle jeg har sendt en PB til dig smiley

• #147   22. nov 2014 Har du set denne på FB? -lagt på for 6 timer siden.

Til venner fra Biersted. Er lige kørt hjem fra Vadum her kl 18.00. En mørk hund ca. som en golden retriever med halsbånd, nok grønlig og muligvis med refleks løb ud foran mig ude ved Bjørnkær, men nåede at bremse. Satte katastrofe blink på, og ud for at fange den. Der kom så en kørende fra Biersted, og han ramte den med fuld knald. Hunden skreg, og utrolig nok løb den ud på marken mod Bjørnkær. Det er ikke Bjørnkærs hund. Manden som kørte den ned lovede at ringe til Falck. Der skal vel en sporhund ud for at finde den. Del lige til venner fra Biersted, da nogle må mangle deres hund. Kan ikke med at der løber en kvæstet hund rundt.

• #148   22. nov 2014 Ih hvor ku man "håbe" det var Zeus og at haj ikke er kommet alvorligt til skade.
    Men jeg studser lidt over beskrivelsen "mørk hund ca som en golden retriever"??

• #149   22. nov 2014 Ja Golden, er langhåret Zeus er korthåret, Zeus' halsbånd er uden refleks, og så mangler der mindst 30 cm over skulderen...
    Hvis nogen påkører 75 kilo hund vil de nok ikke have meget bil tilbage... Men jeg holder mig skarpt opdateret... smiley

• #150   22. nov 2014 Og tusind tak fordi i tager jer tid til at skrive... Det betyder altså rigtig meget for os...!

• #151   22. nov 2014 Har du eftersøgt ham via DB's hjemmeside? Han står ikke under eftersøgte dyr, måske det kunne være en idé?

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvad-kan-du-g%C3%B8re/savnede-dyr/efterlysning/opret#UZFSVlV7uibAXsk4.97

Vores dyrlæge efterlyser også engang imellem dyr via deres facebookside, måske sådan noget kunne være en idé?

• #152   22. nov 2014 Han har da været der. Fik en mail om at den udløb og fulgte linket .. Hmm må på den igen...!

• #153   25. nov 2014 Kan ikke uploade billede af ham, på siden, men nu er han da efterlyst, igen...

Og så er en mand kommet på banen og hans fortalte mig nogle ting om en episode tirsdag før Zeus forsvandt, som jeg ikke har fortalt til nogen... Jeg har nu snakket med ham igen og han er nu kommet med lidt flere oplysninger, så nu har jeg et konkret område og nogle konkrete ting at kigge efter på husene, samt bil og nogle andre ting, så mon ikke denne uge bringer noget godt med sig...

Jeg har besluttet mig for ikke at tage imod flere input fra forskellige clairvoyante da de leder mig i modsatrettede retninger... Nogle mere troværdige end andre...
    Og Da denne mand kunne fortælle mig hvad jeg rent faktisk gik med af tanker, synes jeg absolut at han virker troværdig. Han kunne fortælle ting ingen har fået at vide, både om Zeus og kemien mellem Zeus og jeg... Nu samarbejder jeg med ham og så må vi se... Jeg kan ikke have flere rutcheture ... Det er så opslidende...

• #155   25. nov 2014 Hvor ville jeg dog ønske at zeus var hjemme inden jul,kunne da være verdens bedste julegave smiley mine fingre og Sally poter er også stadig krydset smiley

• #156   25. nov 2014 Åh kunne der bare snart blive en afklaring, af det hele Det er simpelthen umenneskelig, at skulle gå med den uvished,i så lang tid smiley
    Her krydses alt hvad krydses kan smiley

• #157   25. nov 2014 Får også hjertet op i halsen hver gang der kommer en update i tråden ... håber snart, helst på godt nyt, men om ikke andet så på konkret viden

• #158   26. nov 2014 Jeg håber det bedste for dig og du snart får noget vished om Zeus

• #159   26. nov 2014 Tak alle sammen...

6 uger idag...

• #160   10. jan 2015 Om fem dage er det tre mdr siden vores elskede hund forsvandt og blev til luft...
    Vi savner ham hver dag, men må også erkende at vores tro på at få ham hjem er væk... Vi håber at han har det godt hvor han måtte være og hvis han er død, at han så ikke var bange og i frygt...

• #163   11. jan 2015 det gør så frygteligt ondt at sidde tilbage med det tomrum og uden at kende den konges skæbne.. han har fortjent så meget godhed og medvind, hvilket jeg håber at han har fået...

vi er gået helt i stå i eftersøgningen og håber at vi en dag får vished eller bedst af alt får vores blide kæmpe hjem...

det må ikke misforstås, men jeg bliver faktisk rigtig misundelig på de der får deres hunde hjem, mens vi kun kan vente... misundelse er så grim en ting synes jeg, men i dette tilfælde er det en helt anden slags misundelse i mit hoved...
    Jeg bliver så glad på ders vejne men bliver samtidig rigtig ked af det...

Positivt i vores liv lige nu er at vi har taget en hvalp i pleje efter at den og mange flere hvalpe er fjernet fra kummerlige forhold... den hund har givet så meget livsglæde til os men allermest til vores anden hund Nikki. Hun er blomstret op og logrer med halen og elsker at komme ud igen... hun er "tilbage" til sit gamle jeg...
    så vi ender nok med at beholde den lille pige også... (er sikker på at Zeus vil elske hende, hvis han en dag kommer hjem)

• #164   11. jan 2015 smiley smiley

• #166   11. jan 2015 Hvor er det trist, bare at miste en elsket hund, op i den blå luft. Jeg har selv prøvet det, dengang i 70erne, hvor man kunne sælge en hund til forsøg. Vi fandt ham aldrig. Heldigvis er det ikke sådan mere......

• #167   11. jan 2015 det re bare så trist en historie ... kan godt forstå I er lidt misundelige over de der får deres hunde hjem (på den gode måde), men bare I det mindste kunne få vished.

• #168   12. jan 2015 Idag er en af de dage hvor jeg bare tuder ... 13 uger er gået, næsten.. Det kan simpelthen ikke passe at han ikke skal hjem til os igen... Bare en eller anden form for svar...

Hvis han er taget, så vil jeg egentlig også bare genre vide det, så vi kan forholde os til det...! Uvisheden er simpelthen ulidelig...

Jeg er stadig i kontakt med to clairvoyante der insistere på at han er i live og at han har det ok, men det gør det bare svære for os at "komme videre"...

• #169   12. jan 2015 Pia Forstår din fortvivelse smiley

• #170   15. jan 2015 Jeg har valgt at kopiere dette fra min opdatering på facebook...

3 Måneder er gået og i dag kommer den sværeste opdatering jeg har måtte lave...!

Zeus er ikke hjemme og vi har ingen forventning om at han kommer det... desværre...

Vi vil af hjertet takke ALLE der har bidraget i eftersøgningen, både med delinger her på Facebook, andre sites og person til person, fysisk hjælp til at finkæmme området omkring os, ophængning af flyers og uddeling af disse, tilskud økonomisk til radioefterlysninger og tilsagn om økonomisk bidrag til dusøren. Tak til jer der har ringet rundt til diverse instanser på mine vegne og tak til de med klarsyn der har bidraget efter bedste evne...
    Rigtig mange har ringet, skrevet og kommet personligt med råd, trøstende ord og konkrete bud, men alt sammen uden held.
    TAK TIL JER ALLE...!

Zeus er simpelthen væk....!

Vi vil nu fokusere på vores fremtid, og håbe at vi en dag får afklaring...

Det er rigtig hårdt at miste på denne måde.
    Vi bliver mindet om det hver gang vi handler,
    hver gang jeg åbner facebook,
    hver gang vi går udenfor eller
    andre steder hvor det store drog plejer at hoppe rundt...
    Det skal vi lære at leve med og nyde, for det er så fyldt med gode minder.
    Dem glæder vi os over og trøster os med...

Endnu engang tusind tak for jeres hjælp alle sammen... Det er uvurderligt...

• #171   15. jan 2015 smiley smiley

• #172   15. jan 2015 smiley godt nok rigtig rigtig ked på din og din families vegne..stort stort kram herfra..

• #174   15. jan 2015 Det gør mig virkelig ondt smiley havde godt nok håbet på at han blev fundet, så I kunne få vished.

• #175   15. jan 2015 Hvor er det forfærdeligt smiley

• #177   15. jan 2015 gør mig ondt, men kan godt forstå I må videre ..

• #178   15. jan 2015 Hvor ville jeg dog ønske, at der var noget jeg kunne sige, der kunne lette den smerte i går igennem lige nu smiley
    Sidder med tåre i øjnene, for hvor må det altså bare være forfærdeligt.
    Håber virkelig at i en dag og gerne snart, får en afslutning, også selvom det måske ikke er den i håber, men bare så i i det mindste ved hvad der er sket.

Jeg sender en masse tanker og et stort kram jeres vej.. smiley

• #179   15. jun 2015 Nu er det 8 måneder siden vi så Zeus for sidste gang...

Min søn er først indenfor de sidste uger kommet med reaktionen på Zeus' forsvinden...
    Min søn kom ned en nat smågrædende; mor hvorfor er Zeus ikke kommet hjem...? Har han det godt og hvorfor kommer dem der har taget ham ikke hjem med ham igen, han er jo vores...
    Hvorfor tror du t nogen har taget ham?
    Jo for Zeus ville ikke gå fra os uden at komme hjem igen...
    Men jeg fik ham da beroliget med at Zeus har det godt... For hvis han ikke havde det godt hvor han er ville han være kommet hjem igen...
    Min søn ville bare genre hvis dem der har ham lige ville ringe så vi vidste at han har det godt og vi kan komme videre...
    Det er godt nok hårdt at skulle gennem det her, selv efter så mange måneder så fylder det stadig rigtig meget... Folk jeg ikke kender stopper mig på gaden for at høre om vi har fundet ham... Når vi kommer i hundeskoven og der er en GD må jeg gå igen for jeg kommer simpelthen til at græde når jeg ser på dem... Minderne er gode men hold da op hvor har han da godt nok sat nogle tydelige potespor i vores hjerter...!

Som altid, så vil vi stadig gerne modtage tips om Zeus hvis du har set, ser elle har hørt eller hører noget... Vi reagerer på alt og er taknemmelige for al opmærksomhed... smiley

• #180   15. jun 2015 Jeg tror aldrig man kommer over sådan noget , der er så meget mystik omkring Zeus ,bare det at ingen har set ham ,hvor er det synd for din søn ,han kan jo ikke forstå hvorfor han ikke kommer hjem ,og det at han spørger efter ham, må skære dybt i dit hjerte .
    Mærkeligt ,den anden dag stopper min x ved et hus, hvor dyreværnet holder,de skulle hente nogle katte , min x giver så dyreværnfolkene 500 kr til hjælp til dyrene .Så siger han at de holdt oppe ved det hus, hvor de har den store hund GD ,den skulle dyreværnet ikke ha med ,da den havde det godt nok , jeg siger så til min x, at han, næste gang han ser den GD ,skal se efter om den er meget grå ved snuden ,ja igen Pia det er den jeg skrev til dig om for flere mdr.siden .Det er jo nok ikke Zeus, men jeg kan bare ikke glemme den gang jeg så den Det er rocker tyber der bor der Hvis jeg skulle møde ham med den GD, spørg jeg altså hvor han har fået den fra Ellers må jeg nok sige, at jeg tror Zeus er ført til udlandet eller død ligesom Balto fra Gråsten ,han er jo heller ikke set siden han forsvandt d 28 / 2 Kæmpe kram herfra

• #181   15. jun 2015 føler med dig og din familie

• #182   15. jun 2015 Inger; jeg er ret sikker på at Zeus ligger et sted og venter på at vi finder det der måtte være tilbage af hem...
    Det er svært at skulle svare på om Zeus er i himlen hos vaps eller hos en anden familie... Vi ved det jo ikke og det har været utrolig vigtigt for os at være ærlige omkring det overfor vores børn 10 og 14 år... For de gennemgår også en masse andet kaos (min sygemelding og kamp med kommunen nu på 5. år) så for at tingene ikke pludselig vælter ned over os/dem har vi sagt hvad hjertet fortæller os... Ikke mere ikke mindre...

Det er bare den forbandede u istedet der nager... Hvis nogen har taget ham og ikke har intentioner om at aflevere ham tilbage, så kan jeg garantere at hvis jeg finder dem så bliver Zeus fodret med dem til aften...!

Og til jer andre, tak for ord trøst og pb... Det betyder rigtig rigtig meget for os...

• #183   15. jun 2015 Ja Pia det er nemlig uvisheden der er det værste
    Føler med jer

• #184   15. jun 2015 "sjovt" jeg tænkte lige på den her tråd forleden, og var jo godt klar over der ikke var kommet nogen afklaring, for så havde den jo været opdateret for længe siden ... hvor gør det mig inderligt ondt, som skrevet før at miste sin hund gør ondt, altid, men at miste den og så ikke vide til hvad, og ikke vide hvor den er og hvilken evt. afslutning den fik det er bare så urimeligt og "ja ordet for det findes vel ikke" skrækkeligt ....

• #185   15. jun 2015 Præcis Hanne... Jeg har aflivet to hunde i de seneste 15 år og begge to husker vi med smil og glæde, sorgen er erstattet af minder, hvis det kan siges sådan...
    Vi har svært ved at sørge over Zeus for han er måske ikke død vi kan længes vi kan håbe, men har vi mistet ham helt eller måske...?
    Som du kan se så er den faktiske afslutning noget vi som familie har brug for for ar kunne glædes rigtigt over det store kødhoveds skøre indslag... Når han gik hen for at sætte sig på skødet af min søn så han forsvandt under Zeus... Eller når han jagtede en fasan i haven, der dog stadig havde tid til at spise under flugten fordi Zeus ikke var så hurtig til at stoppe og dreje igen... da han stod og hylede for enden af sengen fordi det tordnede og han havde brug for lidt kærlig omsorg og et tæppe puttet omkring sig i sin egen seng... Da han var med til fodbold og 15-20 børn stod i kø for at røre ham...
    Alle de ting han gav os... Som vi ikke sådan rigtigt kan nyde og grine af fordi vi jo et eller andet sted dybt inde håber at han kommermed flere en dag... Der er heldigvis forskel på håb og virlighedsfornemmelse... Mit hoved har sagt farvel men mit hjerte er ikke helt med..

Kommentér på:
Efterlysning af Grand Danois ... Dusør udloves...!

Annonce