{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.925 visninger | Oprettet:

Kingsmoor ? {{forumTopicSubject}}

Floyd har jo fået kingsmoor over et par omgange.

Men her de sidste 2 gange har der været mave problemer, opkast og sidste gang en voldsom diarre.

Derudover er han blevet ekstrem kedelig i pelsen.

Det er som sagt først her på det sidste og efter deres fabrik brændte,produktionen må så foregå andet sted.

Andre der har samme oplevelser i denne sammenhæng ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kingsmoor ?
  • #1   19. aug 2014 Fodrede for 1-1½ år siden med Kingsmoor Pure, men stoppede fordi specielt den ene af mine hunde fik en kedelig og meget fedtet pels, der nærmest faldt sammen ... dette kom også først efter nogen tid på foderet ...

    maveproblemer husker jeg dog ikke ....

    I dag får de kombi foder mellem råt og Essential Nautical, og har super flot pels...


  • #2   19. aug 2014 Jeg bruger ikke kingsmoor, min kan ikke tåle det i maven. Men jeg arbejder i en dyrehandel, og jeg ved de har skiftet producent, men det skulle været til et bedrer sted.

  • #3   19. aug 2014 Mine maltesere har nærmest kun fået Kingsmoor Pure varianterne lige siden de kom frem. Vi har aldrig haft problemer, hverken med pels eller mave:-)
    Det er for øvrigt det eneste foder, som mine hunde gider spise i længere tid. Før vi gik over til Kingsmoor, var de ikke særlig madglade, nu bliver der bestemt spist op smiley


  • #5   19. aug 2014 Både jeg og en veninde har også oplevet det samme som dig, med dårlig mave og flossede kløer på hundene, efter fabrikken har været brændt.

  • #6   20. aug 2014 Tak for svarene smiley

    Hører gerne om flere erfaringer


  • #7   20. aug 2014 Min får pt udgaven med and, normalt får han wolfsblut, men fik ikke bestilt i tide.
    Han virker ikke som om han nogensinde bliver mæt uanset mængden, og der kommer en del ud i den anden ende. Men pels osv er fin


  • #8   20. aug 2014 Synes altid kingsmoor har givet lidt mere afføring end andre mærker

  • #9   26. sep 2014 Søgte lige specifikt på Kingsmoor herinde, da vi også har oplevet det samme efter vi fik foderet hjem sidste gang. Det lyder desværre ikke til, at vi er de eneste der har oplevet dette, selvom de selv hævder, at der ikke havde været andre tilfælde ud over vores. Vi fik en anden variant hjem, men lige lidt har det hjulpet, hunden kaster stadigvæk op. Mht. afføring (vi har to hunde), så synes jeg der er mere end der plejer, og det er meget lyst og lind i det, det plejede det heller ikke at være. Ligesom jeg synes, vi har været igennem perioder med tør og træls pels og mere fældning end normalt. Vi har ellers været glade for foderet, da det afhjalp de problemer i første omgang.
    Ifølge dem selv er foderet blevet meeeget bedre med noget koldtpresset olie, men det ændrer ikke på, at vores ene hund nu ikke kan tåle det. Det er ellers en beagle, så hun plejer at spise hvad hun får serveret smiley


  • #10   26. sep 2014 Kunne også se nogen havde skrevet om det på deres facebook side.

    Jeg har skiftet foder og symptomerne er væk igen....


  • #11   26. sep 2014 Det er også, hvad vi skal i gang med, det er virkelig ikke optimalt med en hund der kaster op dagligt...

Kommentér på:
Kingsmoor ?

Annonce