Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeloven bliver ændret....
  • #1   7. mar 2013 Ja det lød godt nok som positivt nyt i nyhederne idag ...

Håber de finder et mellemstykke så de idiotiske ejere kan blive ramt men uden at skære en masse racer over en kam smiley

• #2   7. mar 2013 Hmm.. Det lyder godt at der endelig bliver taget ordentlig stilling til tingene..
    Men jeg må sige, at jeg har altså hørt hende dér åbne munden, og det er altså ikke fordi det er studenterhuen der trykker..
    Men lad os nu se, man kan jo håbe:)
    Jeg ved ikke helt hvad jeg mener med listehundene, tror jeg er et sted i midten. Men der skal helt sikkert noget definition på hvad skambid er blandt andet..

• #3   7. mar 2013 det bliver spændende at se hvad de finder ud af - håber meget de denne gang gør det ordenligt!

• #4   7. mar 2013 Håbet er lysegrønt smiley

• #5   7. mar 2013 Det lyder jo lovende, MEN jeg stoler på INGEN før lovændringerne står sort på hvidt. Politikere siger et den ene dag og andet den næste. Men synes det er en ganske fin vinkel at tage med, det der med at skyde omstrejfende hunde. Det kræver så bare, at politianmeldelserne i fremtiden vil blive taget seriøse, og der ligger min tvivl.

• #6   7. mar 2013 Håber der sker en lovændring på det med skambid, men jeg er ikke sikker på jeg ønsker listehundeforbuddet ændret..men nu må vi se..

• #7   7. mar 2013 Ja jeg så det godt! det er dejligt!

• #8   7. mar 2013 Har de på noget tidspunkt nævnt at de vil se på hundeloven ang. listehunde.....er det ikke "kun" ang det at kunne skyde naboen hund på sin egen grund????

Vi kan da kun håbe at det generelt er hele hundeloven som blir' gået efter i sømmene smiley

• #9   7. mar 2013 Det har lige fra starten været meningen, at afsnittet om listehundene skulle revurderes i 2013.

Håber inderligt, at hele listen slettes

PUNISH THE DEED - NOT THE BREED

• #10   7. mar 2013 Her er ministerens oplæg
    (link fjernet)

• #11   7. mar 2013 Listen med de 13 racer, blev også nævnt smiley

• #12   7. mar 2013 Mjaaa, jeg synes at det er forkert at fokusere mest på nedskydning af strejfende hunde, istedet for de områder hvor der egentligt er et problem. Det er jo ikke fordi folk går og skyder hinandens hunde til højre og venstre, og loven har jo i forvejen påbud om advarsler til hundeejeren, sådan at det burde være muligt at undgå ens hund bliver skudt med mindre den gør skade på mennesker, andre dyr, eller ejendom.

Listehundene, definitionen af skambidning osv. Bare det at sørge for at loven bliver opretholdt sådan at man ikke kommer helt derud hvor man føler sig nødsaget til at skyde naboens hund fordi den har slået ens dyr ihjel og/eller fordi man mere end 20 gange har fulgt den hjem eller afleveret den ved politiet. Det kan jeg meget bedre forholde mig til.

• #13   7. mar 2013 Jeg håber virkelig at alle de 13 hunderacer som er blevet ulovlige, vil få lov til at blive lovlige igen. For det er ikke hunden der er noget galt med det er dem der opdrager hunden der fejler noget. Jeg synes at det skal være sådan at dem som ikke kan opdrage deres hunde så de ikke forvolder skade på andre, de skal ikke have love til at ha hund. Så går det ikke ud over os som kan finde ud af at opdrage vores hunde.. Men det er bare min mening og håber slf at de fjerner hundeloven helt igen..

Kommentér på:
Hundeloven bliver ændret....

Annonce