{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.941 visninger | Oprettet:

hund fundet i varde-ingen har efterlyst-hjælp!! {{forumTopicSubject}}

En lille 1 årig tæve (blandingshund) blev igår fundet. Hun har strejfet nok siden nytårsaften. Hendes Chip ledte tilbage til opdrætter, der havde solgt hende som hvalp. Den nye ejer var ikke den rigtige da det viser sig hun har solgt den videre, og kan ikke huske nogen informationer på de nye ejere-hverken navne, tlf, adresse eller andet. Den er fundet i Varde. Hun er 13 mdr. gammel, hvid med brunt, hvid stribe fra øre ned gennem ansigt. Hun er bange for mænd, men ellers vældig flink. Hun virker ok med andre hunde, men kan ikke slippes løs. Jeg har brug for hjælp til at finde hendes ejere, så hvis alle kan slå øre ud og øjne op og så give lyd hvis nogen hører om nogen der mangler. Den er ikke efterlyst nogen af de steder jeg har kigget- og ingen af de andre dyrehospitaler/internater har fået henvendelser fra nogen der mangler disse... Sms tlf 23926958. 10000 tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund fundet i varde-ingen har efterlyst-hjælp!!
  • #1   3. jan 2013 Hvis folk bare fik ejerskiftet deres hund når de købte den smiley ! Håber den lille tøs kommer hjem hvor hun hører til, selvom det ikke lyder til at de savner hende videre meget..

• #2   3. jan 2013 yup, jeg er også super muggen på dem- det er uansvarlig...

• #6   3. jan 2013 Billede

• #7   3. jan 2013 Ring til politiet. De kan fremlyse den, og samtidig sørge for at Falck henter den og køre den på et internat.

• #8   3. jan 2013 Stakkels hund-der er godt nok mange alarmklokker i det oprindelige indlæg der ringer.. 13 mdr - ingen mangler den, bange for mænd, ikke korrekt registreret og allerede omplaceret mindst en gang..:( øv hvor trist. Håber for hundepigen den ender på et internat og får et godt og BLIVENDE hjem der kan elske hende.

• #9   3. jan 2013 Race? Størrelse?

Har du kontaktet politiet og forhørt om de har en efterlysning?

• #10   3. jan 2013 Der blev igår ringet til politi, dyrenes beskyttelse, falck, alle dyrlæger+dyrehospitaler i 50km omkreds-der er ringet til dkk-dch, samt alle internater inden for en rimelig grænse. Yderligere er der sat annonce ind hos radio Charley, og vi spørger løbende kunder der kommer ind. Jeg prøver virkelig, men hvis ikke der sker noget inden i morgen ryger den til Gram, og må så prøve at finde endnu et hjem... igen... Det er fandme (undskyld sproget) sørgeligt. Politiet sagde at chancen var god for at den sidste ejer bare havde besluttet hun ikke ville have den mere, og så bare kylet den ud... så nu er jeg begyndt at lede efter nyt hjem med den klausul at hunden skal hjem hvis ejere kontakter inden 40 dage, og at det skal være et blivende hjem eller aflivning. hun skal ikke være kastebold. Opdrætter ville ikke have hunden igen. opdaterer hvis noget dukker op:)

• #11   3. jan 2013 blandingsrace, lille. Hvid med brune aftegninger, karakteristisk hvid stribe der løber ned i midten af hovedt fra øre og frem. Tror hun er 50% Jack Russel og måske noget cav.king.C.. Meget forsigtig, vejer 3,2 kg. født d. 18.03.2011.

• #12   3. jan 2013 hun er forresten god med både store og små hunde, og virker ok med katte. Ved ikke om det er relevant i forhold til at finde hendes familie, men guess everything is a help

• #13   3. jan 2013 Long story short- ringede til opdrætter igen truede med politiopringning til hende. hun fandt et nummer, ringede og fik at vide at nyeste ejer ikke ville have hunden og havde "sat den fri". hvad fanden er det for noget svineri!!! Hunden er dog afsat til god kending, med klausul at hun ikke skal være kastebold. fungerer det ikke i denne familie skal den aflives. vi tror og håber på det bedste:) politi er informeret om opdrætter og tidligere ejers opførsel og gøren.

• #14   3. jan 2013 Jamen, hvad fanden sker der for folk??????

• #15   3. jan 2013 Sidder med store øjne og hånden for munden...

HVORFOR?? ..det var da noget af det slemmeste, føj.

Kunne man ikke indføre nogle strengere straffe til den slags mennesker?!

• #16   3. jan 2013 Bliver rødglødende i mit sind over historier som denne!!!
    Synes der er flere svigt, som alle går ud over den stakkels lille vaps...
    Synes det er meget ringe, at opdrætter ikke vil tage "sin" hund tilbage og sørge for at den kan komme godt videre.
    Herefter virker 1. ejer til at være ligeglad med hunden. Det er da i hvert fald gået stærk med at de er kommet af med den og derfra ikke at ville tage mere ansvar for den. og sidst men ikke mindst de sidste ejer, der har været SÅ uansvarlige, at de bare har "sat hunden fri"!!!!
    Dem, der bare har "sat hunden fri" burde faktisk frakendes retten til nogensinde at få hund eller andre dyr igen!!!! Magen til svineri!!!
    Synes også det er godt TS har sørget for at den lille hundepige har fået et nyt hjem. Lad os håbe hun kan blive der, for at aflive en 13 mdr gammel hund pga inkompentente mennesker er ikke til at bære!!!

• #17   3. jan 2013 Hvordan i al verdens riger og lande, kan folk dog finde på sådan noget?

• #18   3. jan 2013 Stakkels lille hund, tænk sig at skulle ha været igennem så meget i så kort et liv ( Dermed ikke sagt jeg synes det er er iorden for en ældre hund smiley ) .. Håber hun er kommet til et hjem nu der vil give hende et godt liv, mit hjerte græder.. Stakkles vaps! smiley

• #19   3. jan 2013 Hvor i Varde er hunden fundet?

• #22   3. jan 2013 Det havde jeg heller ikke set.. Håber hun bliver mere ønsket i det nye hjem, end i det gamle.

Kommentér på:
hund fundet i varde-ingen har efterlyst-hjælp!!

Annonce