Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hvad gør en muskelhund til en kamphund Schæferklubben er på vagt Schæferhundeklubben, kreds 11, i Randers, er på vagt overfor kamphunde. Det accepter...
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
854
Bud på ejer Som et humoristisk modstykke til tråden om hvad man ville tage for sin hund, og uden at ville gøre nar, kom jeg til at ...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
908
Kom med et bud. Hvad er det her for en? http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19678. Hans ejer kalder ham en Pug (ved i...
Generel diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
800
dyrlæge til fransk bulldog Hej jeg er lige blevet den heldige ejer af en Fransk bulldog! Er der nogen, der har et godt bud på en god dyrlæge på...
Generel diskussion
Oprettet:
9. dec 2008
Visninger:
536
Svar på mail til DF Hey alle her er en lille mail jeg har sendt til DF og nedenunder står deres svar. Hej DF til at starte med vil jeg g...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
1.456
alene hjemmeproblemer eller løbetid?? Hej alle sammen Håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg er den heldige ejer af en dværgpinscher på 3 år og en welsh corgi ...
Generel diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
1.012
hunderacevalg --> løsgående gårdhund Hej Er der nogen der har lyst til at komme med et par bud på en hunderace. Er kort blevet spurgt til råds af en veni...
Generel diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
791
Corgi kendere ? Jeg ville gerne høre lidt mere om Corgien... Vi vil på et tidspunkt gerne have en hund nr. 2. Ikke lige nu men om c...
Generel diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
1.961
Hvad laver de?? Jeg er ejer af to Shih tzu en tæve og en han, de er begge intakte, vi har også en Westie som er kasterat. Tæven er h...
Generel diskussion
Oprettet:
3. dec 2010
Visninger:
1.424
Hanhund humper - råd søges Min kæreste og jeg ejer den dejligste golden dreng på snart to år, som er begyndt med en adfærd som vi ikke er så glade...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jun 2011
Visninger:
4.554
Opdatering / Info om klovoldsbetændelse Som nogen ved har Kaoz døjet rigtig meget med sine negle - det har nu stået på i over 7 måneder, og først idag efter at...
Generel diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
5.124
Hundesitter [SF - hundelov - denne uge] Medlemmer af hundesitter har fået denne mail, skal nok slette hvis den allerede har været her. :) *SF vil tage hundel...
Generel diskussion
Oprettet:
18. nov 2011
Visninger:
1.514
Min hund blev mærkelig ??!!! Kiwi (min hund)og jeg lagde i dag i sengen og så den gamle serie Taxa. da vi rejser os op går hun fuldstændig spastisk!...
Generel diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
1.364
Hjælp dyrene:-) Jeg har fået lov af HA gruppen til at lægge dette link ind. Det er en gruppe på FB, som har auktioner hvor folk donerer...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
637
hjælp til: en hunde(ejer)træner.. ja som sagt, kan i anbefale en rigtig god hudnetræner, som kan kan få noget fornuft ind i ejeren af hunden? Og som selv...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jun 2012
Visninger:
686
Påkørt Hej alle. Vil lige fortælle en lille historie, mest fordi jeg har et spørgsmål, noget der undre mig. Igår søndag,...
Generel diskussion
Oprettet:
17. sep 2012
Visninger:
1.518
tyktarmsbetændelse- jeres mening hjælp Godmorgen alle sammen.... jeg har lige brug for jeres råd, især hvis andre har været igennem det sammen, men også andr...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2012
Visninger:
2.508
Hund på bud... Hvad sker der?? Ja, faldt over en ann. Ifølge ann. er det den bedste avlshund og man får ingen bedre end ham.. Ejeren ønsker kun se...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jan 2013
Visninger:
1.133
Grund til alene hjemme-problemer Nu har vi hørt om hunde der enten hyler gøer, gnaver dørkarme, eller på anden måde splitter alt ad når de er alene hjem...
Generel diskussion
Oprettet:
24. mar 2014
Visninger:
608
Hundeadfærd jeg ikke kan greje Jeg har et lille sært tilfælde jeg ikke rigtig kan greje, er der mon nogen der har gode bud på hvorfor adfærden er der ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2014
Visninger:
803

Annonce