{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Anbefaling af vandrestøvler {{forumTopicSubject}}

Jeg har brugt Hanwag i mange år, men det seneste par synes jeg ikke heeeeelt har levet op til forventningerne. Så jeg overvejer at skifte mærke. Jeg søger anbefalinger af støvler som

- er ankelstøvler (altså ikke sko)
- har en solid og stødabsorberende sål
- er uden varm foring (altså en støvle som kan bruges i sommerhalvåret)
- har vandtæt membran
- det er en bonus hvis de enten er lidt brede, eller findes i en bred udgave
- skal laves i str. 39

Både snørebånd og den der dreje-lukning er ok, og det er hip som hap om det er læder eller kunststof. Men de skal være MEGET solide, altså ikke en tyndere støvle, som fx Salomon. De skal bruges i skov, krat og på marker, så vi er ovre i noget jagtstøvle.

Jeg har kigget på Gateway, men er ikke super begejstret for deres gummistøvler. Jeg har også kigget på Aigle, men de er svære at finde. Kom glad med bud smiley Gerne med billeder eller links smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af vandrestøvler
  • #1   22. apr Jeg er blevet kæmpe fan af Keen, netop fordi de laver brede sko. For første gang får jeg ikke ondt i min knyst, når jeg er ude at gå smiley

  • #2   22. apr Jeg har disse fra Keen, bruger dem over alt. Også på stranden og når jeg "klatre" med hundene. De er 38,5 og det mindste jeg kunne få i sommers hos turhunden (havde vundet dem) jeg kan passe dem, kan ellers kun gå i et mærke sko da mine fødder er så mærkelige... de er vand tætte, altså så længe vandet ikke kommer op over sko enden, der hvor skoen stopper.


    Otto syndes de er nemme at binde op...


    profilbillede
  • #3   22. apr Jeg var også rigtig glad for mine Keen-støvler, men mine gik bare hurtigt i stykker.
    Nu har jeg et par fra Scarpa, som jeg er rigtig glad for. De et bare lidt stivere i sålen end dem fra Keen, så der skal man tænke over hvad man er til. smiley


  • #4   23. apr De bedste af dem, jeg har, er Merrell Vego.
    Dem er jeg virkelig virkelig glad for.

    Og jeg kan se på anbefalingerne, at der også er nogle stykker, der udtaler, at de er gode til brede fødder smiley


  • #5   23. apr 'Skægt' jeg har samme oplevelse af Hanwag. Jeg har altid synes de var virkelig holdbare og supergode at gå i. De sidste to par jeg har købt har bare ikke været supersolide og er gået alt for hurtigt i stykker. Selvom jeg hele tiden har brugt den samme model føles sålen anderledes og mere hård i det sidste par jeg købte. Så det bliver vist mit sidste par Hanwag.

Kommentér på:
Anbefaling af vandrestøvler

Annonce