{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.900 visninger | Oprettet:

Er faktisk temlig rystet :-( {{forumTopicSubject}}

Vi har et sæt venner som desværre har gennemført en drægtighed på en mor/søn parring (lab/golden bla), men det kan der ikke gøres noget ved og hvalpene er født (9 ud af 12 overlevede, og "kun" en har dårligt hjerte) og de er solgt eller dvs at de har valgt at beholde den lille tæve med dårligt hjerte, og så for lige som toppen af kagen har de nu valgt at beholde en af hannerne da de nu er 9 uger og der ikke er nogen der har henvendt sig de sidste dage på ham.

Jeg spør forsigtigt ind til nu med så mange hunde (to tæver og to hanner i et hus på 70 m2 i stueplan) om der skal kastereres eller steriliseres, tja måske men den store hanhund (faren) er den ene sten ikke faldet ned (han er 1½ nu så det sket nok ikke) OG det er jo dyrt at få ham kastereret, men det er jo også en peberet forretning at få tæveren steriliseret. Hmm hvad så når der kommer løb??? DET KAN VI SAGTENS STYRE !!!!!!! nej det gik jo galt nu her med denne parring hvorfor tror man så man kan styre det med dobbel så mange hunde.

Hvorfor er det at der er nogen der bare ikke vil lytte bare en lille smule og bruge sin sunde fornuft. Jeg er rystet da jeg troede jeg kendte dem og de havde lidt flere ben i næsen end som så. Jeg skulle lige ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er faktisk temlig rystet :-(
Kommentér på:
Er faktisk temlig rystet :-(

Annonce