28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
Hvordan med sygeforsikring. Hvordan med sygeforsikring.
Det er første gang jeg har sygeforsikring på min hund
Hvordan forgår det, når man har været ved dyrlægen? Sender man den betalte regning til forsikringen eller ?
Det er Alm. Brand.
Jeg skal desværre til dyrlæge her kl. 14.00 da jeg mistænker Pepsi har allergi Han er meget rød om snuden og klør sig helt vildt, men ellers ingen symptomer.....
Håber bare der ikke er noget....
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.548
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 308
Men vil mene det bare er at sende regningen/en kopi af regningen ind og så ellers vente
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.048
Ved min har jeg fået sådan en folder med om hvad de dækker og hvordan man indsender til dem
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.489
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
Hun var sikker på det var en allergisk reaktion på et eller andet, men hvad ved vi endnu ikke.
Jeg skulle skifte hans metalskåle ud med keramik skåle og holde ham fra alt andet end hans foder. Ingen rå ben eller noget
Det har ikke lykkes os af finde allergi hvalpefoder, men jeg skal prøve at se om jeg kan finde et hvalpefoder baseret på fisk med relativt lavt indhold af protein.
Jeg har kun brugt kornfrit foder til ham. Kingsmoor Pure, TOTW og Olivers. Reaktionen er kommet mens jeg har fodret med TOTW med laks....
Hun synes vi skulle prøve antibiotika, nye skåle og evt nyt foder inden hun ville lave den helt store udredning med blodprøvers osv, da de eneste symptomer han har er, rød kløende snude og kløe på siderne af kroppen. Ingen andre steder, ingen skæl, intet i ørene og har en flot skinnende blank pels. Han fælder heller ikke mere end han burde....
Åh, hvor jeg da synes det er total øv, at have en hvalp på 7 1/2 mdr med mulig allergi. Og det store arbejde at finde ud af HVAD det er
Er der nogen der har et bud?
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.494
Har hørt om allergi for plastskåle og metalskåle. Plastskåle vel på grund af farvestofferne, metalskåle - tja... måske nikkel eller sådan noget?
Vi bruger nemlig metalskåle og har ikke haft nogen problemer, men fik anbefalet at bruge keramikskåle sådan bare for at forebygge.
Hvordan med sygeforsikring.