598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvordan med sygeforsikring. Hvordan med sygeforsikring.

Det er første gang jeg har sygeforsikring på min hund smiley

Hvordan forgår det, når man har været ved dyrlægen? Sender man den betalte regning til forsikringen eller ?
Det er Alm. Brand.

Jeg skal desværre til dyrlæge her kl. 14.00 da jeg mistænker Pepsi har allergi smiley Han er meget rød om snuden og klør sig helt vildt, men ellers ingen symptomer.....

Håber bare der ikke er noget....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan med sygeforsikring.
  • #1   7. jan 2014 Det plejer man at kunne gøre ja. Altså sende regningen fra dyrlægen ind, når den er betalt smiley

• #2   7. jan 2014 Ved agria mener jeg de har samarbejde med nogle dyrlæger, så de får refunderet med det samme, så man ikke skal lægge ud og så får refunderet senere.

Men vil mene det bare er at sende regningen/en kopi af regningen ind og så ellers vente smiley

• #3   7. jan 2014 Jeg betaler ved dyrlægen, og så sender jeg en kopi af regningen til mit forsikringselskab (dyrekassen). Ca. 14 dage efter får jeg udbetalt forsikringspengene.

Ved min har jeg fået sådan en folder med om hvad de dækker og hvordan man indsender til dem smiley

• #4   7. jan 2014 Til Alm. Brand plejer jeg at scanne regningerne og sende dem på mail smiley

• #5   7. jan 2014 Tak for svar smiley

Hun var sikker på det var en allergisk reaktion på et eller andet, men hvad ved vi endnu ikke.
    Jeg skulle skifte hans metalskåle ud med keramik skåle og holde ham fra alt andet end hans foder. Ingen rå ben eller noget smiley Det bliver sgu hårdt....

Det har ikke lykkes os af finde allergi hvalpefoder, men jeg skal prøve at se om jeg kan finde et hvalpefoder baseret på fisk med relativt lavt indhold af protein.

Jeg har kun brugt kornfrit foder til ham. Kingsmoor Pure, TOTW og Olivers. Reaktionen er kommet mens jeg har fodret med TOTW med laks....

Hun synes vi skulle prøve antibiotika, nye skåle og evt nyt foder inden hun ville lave den helt store udredning med blodprøvers osv, da de eneste symptomer han har er, rød kløende snude og kløe på siderne af kroppen. Ingen andre steder, ingen skæl, intet i ørene og har en flot skinnende blank pels. Han fælder heller ikke mere end han burde....

Åh, hvor jeg da synes det er total øv, at have en hvalp på 7 1/2 mdr med mulig allergi. Og det store arbejde at finde ud af HVAD det er smiley

Er der nogen der har et bud?

• #6   7. jan 2014 Årh øv smiley

Har hørt om allergi for plastskåle og metalskåle. Plastskåle vel på grund af farvestofferne, metalskåle - tja... måske nikkel eller sådan noget?

Vi bruger nemlig metalskåle og har ikke haft nogen problemer, men fik anbefalet at bruge keramikskåle sådan bare for at forebygge.

Kommentér på:
Hvordan med sygeforsikring.

Annonce