Indlæser...
Sortering
Svamp i bihulen Hej er der nogen er jers der har fået behandling mod sinonasal aspergillose (svamp i bihulen) på jershund og hvordan er...
Generel diskussion
Oprettet:
4. okt
Visninger:
254
Forsikring tandrens Hej med jer, Jeg har en kæledyrsforsikring hos GF inkl. sygeforsikring, ansvar og genoptræning til min hund. Er...
Generel diskussion
Oprettet:
4. okt
Visninger:
277
Registrering af import-hvalp i DKK Jeg er åbenbart en lille smule fatsvag i dag, så er der nogen, der er mere inde i reglerne, der kan hjælpe mig med at f...
Generel diskussion
Oprettet:
30. sep
Visninger:
504
Stress, ressource eller Vi har jo en rigtig dejlig hund. Han er renlig, kan være alene hjemme, er legesyg, glad, kærlig og godmodig. Og selvføl...
Generel diskussion
Oprettet:
29. sep
Visninger:
622
Hvalpedag Vi har haft årets Hvalpedag i går, det er så dejligt at se mange af de hvalpe vi har solgt i tidens løb:) pragtfuldt da...
Generel diskussion
Oprettet:
28. sep
Visninger:
364
Hvad fejler hun? Inden jeg starter. Vores dyrlæge er inden over og hun er tilset alle gangene. Vi og vores dyrlæge er lidt på bar bu...
Generel diskussion
Oprettet:
27. sep
Visninger:
1.235
Ny hund til svigermor Min svigermor er en gammel dame - ja, det er man jo når man er 80 år ;-) Hun mistede i vinters sin chi/DSG-mix (den ble...
Generel diskussion
Oprettet:
22. sep
Visninger:
904
Snik snak, sladder og ævl vol. 20 Ellie siger “play it cool” B)
Generel diskussion
Oprettet:
20. sep
Visninger:
7.542
Dement Hejsa. Vil lige høre, om der er andre, der har en hund der er blevet dement
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep
Visninger:
707
Støvsuger Jeg skal have en ny støvsuger,min søn er meget entusiastisk omkring Dyson,batteri… jeg har to langhårede hunde og tæppe...
Generel diskussion
Oprettet:
11. sep
Visninger:
777
Sandt eller falsk omkring at have 2 hunde Jeg er flyttet tilbage til rækkehus, og det er dejligt. Vi har igen en lille have at boltre os i, og skønne grønne områ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. sep
Visninger:
1.484
Lillebitte dækken til vinterhvalp Jamen, jeg skal jo have hvalp <3 Den lander herhjemme slut november/start december, så vi lægger hårdt ud med kolde ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. sep
Visninger:
721
Nedtone hormoner Kulret hanhund der nu synes de fleste tæver er for lækre fordi én enkelt har været i løbetid for 3 uger siden. Han fors...
Generel diskussion
Oprettet:
2. sep
Visninger:
849
Vente eller nu? Så ja, det skal gøres lige meget hvad. Det er indret problem med to gange til dyrlæge. Zitta er 14 måneder og vi ha...
Generel diskussion
Oprettet:
28. aug
Visninger:
851
Vol 19 til snak om alt muligt Ny tråd. Den anden var blevet lovlig lang ;-) Jeg fik det her billed i morges fra en af mine trænere. Hun tog det åben...
Generel diskussion
Oprettet:
26. aug
Visninger:
14.613
Nu vi snakker om snore... Jeg er jo startet til rally med Maggie og oplever at snortypen gør en forskel.... spørg mig ikke hvorfor. Jeg har så en...
Generel diskussion
Oprettet:
25. aug
Visninger:
758
Øjen "snask" Oda er begyndt at få øjen"snask" kun i det ene øje ... det er IKKE gult bare sådan lidt mørkt gelé agtigt .. Jeg tror m...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug
Visninger:
1.883
Amerikan bully -pris Jeg har sidet lidt og kigget på amerikan bully da jeg simpelhent syntes de søde og spændne men, jeg forstår simpelhent ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. aug
Visninger:
1.035
Laver din hund søde lyde Jeg er helt vild med den lyd, som Sia laver, når hun gnasker gulerødder, knækbrød etc. <3 Her i sommervarmen får m...
Generel diskussion
Oprettet:
19. aug
Visninger:
472
At rejse med hunde Nu laver jeg en lille tråd om at rejse med hunde da Mikes mor gerne vil have det. Vi har altid rejst med dem men he...
Generel diskussion
Oprettet:
18. aug
Visninger:
560

Annonce