Del 2 - Slut med agility Sara {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Så er vi hjemvendt fra dyrlægen med "dårligt nyt"
Hun fik taget røgtenbilleder hos dyrlægen i dag.
Desværre har hun 3 diskusprolapser og hun derfor var rigtig mærkelig til træning for en uge siden. Forståeligt!
Men nu skal hun snarest starte til noget genoptræning hos Christian Hembo, en magtor vi har fået anbefalet rigtig meget.
Så nu ser vi fremtiden an med lyse øjne, men agilityen er højest sandsynligt lagt på hylden for Saras vedkommende.
Men snydes skal hun ikke. Når hun engang er kommet til sig selv igen efter bedøvelsen og er kommet i gang med genoptræning kan det være hun skal med ud og være tilskuer på stævnepladserne
Lige nu ligger Sara og jeg trygt og putter i ske, rettere Sara sover - meget langt væk i søvnland.
Hun har fået dyne over og nyder rigtigt at blive forkælet.
Sådan vil vi nok tilbringe resten af dagen
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Det er jo dejligt at tænke på vi så har nye "udfordringer" i vente, bare lige hvad det bliver ved vi ikke endnu, det ser vi til, til den tid
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Men jeg håber hun kommer sig det lille pus.. Hembo har jeg kun hørt godt om! Jeg har været til foredrag med ham og det vare bare super! Vi har selv en tid der nede på mandag med Ollie
Håber Sara og dig finder noget andet at lave sammen i fremtiden
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
Rigtig god bedring med hende
Del 2 - Slut med agility Sara